خرید باگاس نیشکر درجه یک برای خوراک دام

خرید باگاس نیشکر

خرید باگاس نیشکر درجه یک برای خورا‌ک دام چگونه است؟ چه فواید و مزایایی برای جیره دارد؟ برای استعلام قیمت آن نیز می توانید با ما در تماس باشید.

خرید باگاس نیشکر

باگاس نیشکر قیمتی فوق العاده مناسبی دارد. و با آنالیز های شبیه کاه به عنوان جایگزینی مناسب برای آن می باشد. ولی قیمت آن نیز همانند هر محصول دیگری تحت تاثیر فاکتور هایی می باشد.

نرخ این محصول در مقاطع مختلف سال می تواند متغیر باشد. و با وجود تقاضای بالا در چند ماهه اخیر قیمت آن کمی بالاتر رفته است. البته هنوز بسیار ارزنده است.

این محصول مثل هر نوع کالا و یا خدمتی که موجود می باشد از قوانین عرضه و تقاضا پیروی می کند. و همانگونه که گفته شد این مورد در تعیین نرخ بازار موثر واقع شده است.

هر ماده مصرفی در جیره فواید و مزایای خود را دارد مثلا دانه جو انرژی بالا و فیبر دارد. و یا سویا که پروتئین بالایی دارد.

نقش و آنالیز باگاس در جیره

کاه نیشکر همانگونه که از نامش پیداست به عنوان جایگزینی مناسب برای کاه گندم در جیره است.
نقش کاه نیز با توجه به پر کنندگی شکمبه باید توجیح اقتصادی داشته باشد. و مصرف باگاس می تواند توجیح پذیری بالایی برای مصرف داشته باشد.

این محصول بر خلاف تصور دامداران در انواعی از آن خوش خوراک بوده. و دامدارانی که از آن استفاده کرده اند رغبت بالایی برای مصرف دوباره دارند.

  • پروتئین ۱.۵
  • چربی ۰.۵
  • فیبر خام ۴۴
  • هیدرات کربن ۴۴
  • کلسیم ۰.۹۵
  • فسفر ۰.۲۹
  • پتاسیم ۰.۵

خرید باگاس نیشکر کاه مناسب در جایگزینی جیره

به منظور دریافت مشاوره های رایگان دام طیور و خرید می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سایر اطلاعات محصولات ما و همچنین قیمت بعضی محصولات به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی بازرگانی مومنی اطلاع رسانی می شود. در صورت تمایل به عضویت می توانید از محصولات دارای فروش ویژه ما نیز مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =