قیمت پودر گوشت

قیمت روز پودر گوشت

قیمت روز پودر گوشت چقدر است؟ مراکزی از جمله گروه بازرگانی مومنی هستند که می توانید از طریق آنها قیمت بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

قیمت این محصول بر اساس کیفیت ، متریال اولیه (گوشت قرمز، طیور، ماهی و…) در ساخت ، و نوسانات روزانه می باشد. به همین دلیل ارائه قیمت ها تنها به صورت تماس با مجموعه و ارتباط با بخش فروش امکان پذیر است.

قیمت روز پودر گوشت

فقط با یک بار خرید از این مجموعه بازرگانی مومنی مشتری دائمی ما خواهید شد. چرا که سیاست کاری این گروه بازرگانی کاملا کیفیت محور بوده و تمرکز بر روابط بلند مدت می باشد.

منبع خرید پودر گوشت بسیار مهم می باشد. چرا که خرید محصولاتی که از تولیدات آنها مدت زیادی گذشته است می تواند خطری باشد. که عمده این فروشندگان دلالان هستند. چرا که منابع آلوده دام ها را تحت تاثیر قرار می دهند و آمار بیماری و مرگ را بالا می برند.

ما آنرا به صورت مستقیم از کارخانه تحت نظارت کامل بهداشتی و تست های آزمایشگاهی برایتان تامین می کنیم. این محصول فوری بار بوده و در کوتاه ترین زمان ارسال می شود.

پودر گوشت باعث رشد سریع تر و بهتر دام ها می شود. مصرف آن به عنوان پروتئین جیره حتما توصیه می شود چرا که قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارد.

کاهش هزینه های جیره و سایر مخارج مانند درمان بیماری از ویژگی های این محصول است. تغذیه از تولیدات کاملا بهداشتی، سالم و مورد نیاز دام سیستم ایمنی دام ها را تقویت می کند و نتیجه آن کاهش بیماریست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =