باگاس نیشکر چیست و خرید آن چگونه است؟

باگاس نیشکر چیست

باگاس و یا کاه نیشکر چیست؟ این محصول که آنالیزی شبیه کاه دارد جایگزین بسیار مناسب با قیمت ارزان می باشد. آیا از چگونگی خرید آن اطلاعی دارید؟

باگاس نیشکر چیست؟

همانطور که بیان شد باگاس از جایگزین های بسیار مناسب در جیره است. و در بهبود کیفیت جیره بسیار موثر است. باگاس در واقع بر جای مانده تولیدات محصول از نیشکر می باشد. و به عنوان محصولی جانبی انواع بسیار مرغوب برای مصارف خوراک دام. و انواع کم کیفیت آن برای بستر مناسب مرغداری و دامداری و نیز کود استفاده می شود.

عمده این محصول در خوزستان تولید و در بازار عرضه می شود. ولی با توجه به قیمت مناسب آن خریداران معمولا با هزینه های حمل آن موافقت می کنند. ما آنرا در کل کشور برای متقاضیان ارسال می کنیم.

کاه یا تفاله نیشکر جایگزین و بهبود کیفیت جیره

در واقع محصولات کاه گندم ، باگاس و سایر علوفه های مشابه برای هدف بالا بردن وزن در دام ها و نیز ایجاد چربی در اطراف شکم گاو و گوسفند مصرف می شوند.

کارخانه داران و تولید کنندگان این محصولات معمولا با همکاری شرکت ها و واحد های خود اقدام به فروش این محصولات می نمایند.

باگاس علاوه بر بازار داخل که با تقاضای خوبی روبرو شده در بازار کشور های همجوار نیز متقاضی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات این محصولات نیز می توانید با ما در تماس باشید.

چگونگی خرید حواله باگاس

این محصولات را اگر به صورت مستقیم از کارخانه خرید می کنید باید ابتدا حواله آنرا خرید و سفارش خود را ثبت کنید.

برای خرید محصول با کیفیت بالا و به صورت مستقیم بهتر است از واحد های فروش مستقیم از جمله شرکت بازرگانی مومنی اقدام کنید.

بازرگانی مومنی تجارت فعال در حوزه خوراک دام و طیور و غلات این محصولات را به صورت مستقیم به کل کشور ارسال می کند. در صورت تقاضا برای خرید و استعلام محصولات و قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه بازرگانی مومنی در ارتباط باشید.

  • خرید باگاس به صورت حواله ای و باسکول
  • خرید و مصرف ملاس نیشکر
  • باگاس بسته بندی بلوکی ، فله و فشنگی یا پلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =