خرید دان مرغ آماده پلت درجه یک در ایران

بهترین راه برای خرید دان مرغ آماده پلت درجه یک در ایران چگونه است؟ آیا می توان آنرا از بهترین تولیدات کشور در سریع ترین زمان سفارش داد؟

خرید دان مرغ

دان آماده پلت درجه یک در ایران

عدم تولید دان مرغ مناسب در کیفیت سبب نگرانی مرغداری ها برای تهیه خوراک مورد نیاز مرغ ها شده است.

بازرگانی مومنی تجارت با تامین دان مرغ بسیاری از مرغداری های کشور این روزها به نگرانی بسیاری از افراد در این حوزه پایان داده است.

همانگونه که اطلاع دارید آنالیز محصولات بسیار مورد اهمیت می باشد. چرا که درصد آنها در روند رشد تاثیرات بسزایی دارد.

یکی از انواع محصولات موجود در دان مرغ ذرت می باشد. که به دلیل تاخیر در بارگیری های این محصول به سختی در دسترس تولیدکنندگان دان مرغ قرار می گیرد. و همین مسئله روند تولید دان مرغ را با مشکلاتی روبرو کرده است.

اگر شما هم میخواهید دان با کیفیت را با قیمت مناسب تری تهیه نماید. می توانید با شماره های این مجموعه تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت، زمان بارگیری و … نوع دان مورد نظر خود را دریافت نمایید.

انواع محصولات دان آماده ویژه مرغ گوشتی ، طیور راس، مرغ تخمگدار و نیز انواع کنسانتره های دام و طیور در این مجموعه موجود می باشد.

و به صورت مستقیم از نمایندگی کارخانه میتوانید با کمترین قیمت آنرا به صورت عمده سفارش دهید.

خرید دان مرغ آماده پلت درجه یک ایران

اگر شما نیز یک مرغداری صنعتی هستید. پس باید به کیفیت و غنی بودن دان از نظر مواد مغذی اهیمت بالایی بدهید. چرا که دوره رشد کوتاه این مرغ ها، مواد مغذی بسیار بیشتری را می طلبد.

در هر نوع مرغ نیز اهمیت کیفیت به ترتیب سوپر استارتر، پیش دان، میان دان و پس دان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع محصولات و شیوه سفارش می توانید با ما در تماس باشید. و یا اینکه از واتساپ با کلیک اینجا به صورت مستقیم اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =