خرید سبوس جو خوراک دام و طیور کیفیت بالا

خرید سبوس جو

خرید سبوس جو در خوراک دام و طیور چگونه است؟ آیا نسبت به سبوس جو شناخت دارید؟ فواید سبوس جو با کیفیت بالا در خوراک دام و طیور چیست؟

خرید سبوس جو

ویژگی و مزایای مصرف سبوس جو در خوراک دام چیست؟ از قیمت های بروز محصول اطلاعی کافی دارید؟ شیوه ثبت سفارش سبوس جو چگونه می باشد؟

شرکت بازرگانی مومنی در حوزه فروش و تامین انواع غلات و خوراک دام فعالیت می کند.

پوست جو

سبوس جو به دلیل آسیاب شدن و نرم بودن هضم خوراک دام های مختلف ریز و درشت را راحت تر می کند. که یکی از مزیت های بزرگ به شمار می رود. از لحاظ ارزش غذایی نیز مشابه سبوس گندم است.

سبوس جو خواص بسیار بالایی در خوراک دامی دارد. از جمله آن خواص پزشکی ضد دیابت ، کاهش کلسترول خون می باشد. همچنین از محصولات بسیار پر طرفدار نیز محسوب می شود که حاوی مقادیر بسیار بالایی پروتئین , فیبر خوراکی و سلنیوم می باشد.

عوامل دخیل در قیمت پوست جو

  • کیفیت بار و درصد ناخالصی آن
  • نحوه بارگیری و زمان آن
  • هزینه حمل و نقل
  • خرید از کارخانه یا در انبار ما در استانها

شایان ذکر است که سبوس جو این بازرگانی از بهترین کیفیت برخوردار می باشد که تضمینی عرضه می شود. و از دیگر مزیت ها نیز بارگیری فوری و حمل سراسری در کل کشور است.

موارد فوق در قیمت های روزانه سبوس جو بسیار تاثیر دارد. قابل توجه مصرف کنندگان و تاجران عزیز نه تنها برای سبوس جو بلکه تمام محصولات دامی را شامل می شود.

متقاضیان و دامداران گرامی می توانند محصولات مورد نیاز را به میزان متفاوتی و البته تناژ سفارش دهند. در کمترین زمان نیز محصول خود را در محل دریافت کنند.

سبوس جو خوراک دام 

محصول قسمتی از بخش خارجی جو است که پس از جدا کردن دانه جو و آسیاب محصول به عنوان محصول مخصوص دامی آماده عرضه می باشد.

خرید و فروش سبوس جو دامی

متقاضیان گرامی ‌به منظور ثبت سفارشات خود با مشاورین واحد فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از موجودی و قیمت های روز نیز علاوه بر تماس می توانید از شبکه های اجتماعی واتساپ اقدام و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال نمایید.

همکاران ما در بخش فروش از شنبه الی پنجشنبه به صورت کاملا فعال به تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان پاسخگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =