خرید سبوس دامی مصارف خوراک دام طیور کارخانه

خرید سبوس دامی

خرید سبوس دامی در مصارف دام و طیور از کارخانه تولید برای مصرف بسیار مناسب است. سبوس در انواع ذرت , جو , گندم , برنج و… عرضه می شود.

خرید سبوس دامی

حال سوالی که برای پرورش دهندگان دام و طیور پیش می آید این است که میان سبوس های موجود که در داخل کشور تولید می شود و به فروش می رسند. چه تفاوت هایی وجود دارد؟ تولیدات داخلی بهتر است یا محصولات وارداتی؟ ضرورتی برای مصرف آن در جیره وجود دارد؟ سوالاتی از این قبیل هستند که ما در این مقاله به آنها جواب می دهیم.

سبوس دامی چیست ؟

  1. محصولات تولیدی آسیاب غلات مختلف هستند که یکی از آنها همین سبوس است.
  2. سبوس در واقع پوسته محصولاتی نظیر گندم و جو می باشد. که در هنگام آسیاب تولید می شود.
  3. حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد به همین دلیل از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است.
  4. سبوس در کاربردهای مختلفی از جمله مصرف انسانی و خوراک دام و طیور به وفور استفاده می شود.
  5. برخی مواد مغذی سبوس شامل ویتامین ب , آهن , کلسیم , منیزیم و فسفر است. که در رشد سالم و بهتر دام و طیور تاثیر دارد.
  6. سبوس دامی همانند دیگر محصولات ما از نهاده های دامی پر طرفدار می باشد. که تقاضا و فروش زیادی دارد.
  7. استفاده سبوس در جیره کنار جو و ذرت برای دوستان پیشنهاد می کنیم.

انواع سبوس

انواه سبوس دامی که در خوراک دام و طیور در جیره استفاده می گردد. که در ۴ نوع سبوس جو , سبوس ذرت , سبوس گندم , و سبوس برنج توسط این شرکت به فروش می رسند. سبوس های شرکت ما به طور مستقیم برای متقاضیان عرضه می گردد. که از شرکت های مختلف تولیدی سراسر کشور بوده و ما این محصولات را طبق قرارداد سالیانه که با کارخانه ها داریم به طور مستقیم با قیمت مناسب برای تمام خریداران ارسال می کنیم.

خرید چه سبوسی بهتر است؟

همه محصولاتی که که ما برای مصرف کننده می فرستیم دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. ولی از لحاظ قیمتی تفاوت هایی دارند. هزینه حمل بر عهده خریداران بوده و خریدار باید به همراه پروانه کد ملی نیز داشته باشد. اما در بعضی مواقع نیاز به پروانه نیز نیست. در چنین مواردی ما در سایت یا سایر راه های ارتباطی آنها را اعلام می کنیم. شما برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید ما شرایط خرید محصول را برایتان شرح می دهیم.

خرید سبوس دامی از شرکت مومنی

گروه بازرگانی مومنیعزیزانی که قصد خرید محصول از ما را دارند توجه نمایند که همه محصولات خوراک دام و غلات از جمله انواع سبوس دامی دارای کیفیت برتر می باشد.

همچنین تمامی قیمت های اعلامی ما با قیمت بازار یکی بوده و در برخی موارد حتی بسیار پایینتر از قیمت بازار است.

این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان قدم برداشته و تمام تلاش خود را در این راستا می کند. و محصولی دلخواه مشتری را از جمله سبوس دامی را در سریعترین زمان ممکن بارگیری و برای مشتری ارسال نماید.

کافی است با دفتر فروش ما تماس بگیرند و سفارش های خودتان را ثبت و تکمیل نمایید. برای اطلاع از موجودی ها نیز از کانال ها و گروه های تشکیل شده در این راستا می توانید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =