خرید سبوس یا پوسته ذرت

خرید پوسته یا سبوس ذرت

خرید سبوس یا پوسته ذرت به چه صورت در کشور انجام می گردد؟ آیا از قیمت های آن به عنوان خوراکی عالی و مناسب خبر دارید؟ فروش آن با شرایط مناسبی انجام می شود.

برای آشنایی و نحوه خرید با ما همراه باشید.خرید پوسته یا سبوس ذرت

 

خرید پوسته سبوس ذرت

برای سفارش های عمده خود بهتر است آنرا به صورت مستقیم خرید نمایید. کارخانجات تولیدی محصولات از ذرت آنرا به عنوان محصولی جانبی تولید می کنند. که در صنعت خوراک دامی کشور مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد.

این واحد فروش محصول مورد نظرتان را در کل کشود تامین و به دست متقاضیان خود می رساند. برای ثبت درخواست های خود در انواع محصولات ما می توانید تماس بگیرید.

سبوس ذرت منبعی غنی از فیبر ها، پروتئین و کالری است که در پرورش دهندگان حیوانات مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر تامین بخشی از نیاز پروتئین های دام پوسته ذرت مقادیر بسیار بالایی فیبر را دارد. که باعث هضم و جذب بهتر و سریعتر سایر موارد خوراک می شود. به عنوان مثال در دام هایی که مورد بررسی قرار گرفتند در بخش پروتئین آنهایی که این محصول را مصرف کرده بودند نیاز کمتر به سایر منابع پروتئینی مانند پودر گوشت، پودر ماهی ، گلوتن و… داشتند. علت آن در اول میزان پروتئین به نسبت بالای آن بود و دلیل دیگر آن افزایش جذب پروتئین جیره به صورت کامل تر بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی می توانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما آماده دادن مشاوره و پاسخ به هر گونه ابهام و سوالی پیرامون محصولات می باشند.تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =