خرید عمده پودر گوشت

خرید عمده پودر گوشت

خرید عمده پودر گوشت در چند نوع مدل به کل کشور عرضه میشود. انواع آن کدام است؟ توزیع عمده و تناژ پودر گوشت توسط کدام مراکز و کارخانه های بزرگ انجام میشود؟ در ادامه در مورد انواع آن و نحوه و فروش آن صحبت میکنیم.

انواع پودر گوشت با درصد پروتئین و مواد اولیه ساخت مختلف در کشور عرضه میشود و عمده ترین انواع آن شامل:

  • پودر گوشت طیور
  • پودر ماهی و آبزیان
  • پودر ضایعات گوشت قرمز

قیمت خرید عمده پودر گوشت

توزیع پودر گوشت به اکثر نقاط عمدتا به صورت تناژ است و دلیل آن نیز خرید بالا و عدم توجیح اقتصادی در ارسال های زیر ده تن است.

کارخانه ها و شرکت های بزرگ و نیز شرکت های پخش خوراک دام کشور و … مهمترین و بزرگترین توزیع کنندگان محصول درجه یک در کشور هستند.

نه تنها کارخانه های ساخت خوراک به خرید تناژ نیاز دارند بلکه مکان هایی مثل دامداری ها و پرورش دهندگان طیور مانند مرغداری نیز به خرید عمده انواع مختلف نیاز دارند.

این مکان ها هر روزه مقدار زیادی خوراک مانند پودر گوشت، غلات، پودر چربی و … را در غذاهای خود مورد استفاده قرار می دهند.
از این رو ممکن است حتی بیشتر از سایر مراکز بزرگ به خرید مستقیم و مناسب نیاز داشته باشند.
از آن جا که کیفیت و طعم غذا در جیره به کیفیت مواد اولیه ارتباط نزدیکی دارد. بید سعی شود بهترین کیفیت را برای خرید مورد استفاده قرار داد.

دامداران صنعتی و بزرگ و معروف بهترین مواد اولیه را تهیه می کنند و حساسیت بالایی بر روی این بخش دارند. به خصوص در زمینه خوراک اهمیت آن بسیار بالاتر است. به همین علت دنبال مراکز بزرگ و معتبر هستند که بتوانند خرید مطمئن داشته باشند.

افرادی که تاجر و صادر کننده محصولات هستند به آن به صورت تناژ نیاز دارند. و به جای خرید از واسطه های کوچک می توانند از مراکز بزرگ تر خرید کنند.

برای خرید های عمده خود تماس بگیرید. و یا از واتساپ از موجودی ها و محصولات مختلف اطلاع یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =