خرید و فروش گندم

خرید و فروش گندم

خرید فروش گندم در انواع مختلف توسط بازرگانی مومنی برای مشتریان آن انجام می شود. و ما آنرا به تمام نقاط کشور ارسال می کنیم.

خرید فروش گندم

محصولات ما در دو نوع می باشد یکی نوع داخلی که از کشاورزان تهیه و برای خریداران عرضه می شود. و نوع وارداتی که توسط بازرگانی از بنادر به کل کشور ارسال می شود.

فروش گندم

محصول گندم بدون واسطه به فروش می رود تا خریداران بدون هزینه های اضافه گندم را خریداری کنند. خرید گندم عمده وارداتی و داخلی بارگیری فوری انجام می شود می توانید تماس بگیرید و سفارش دهید.

خرید گندم

کلیه کشاورزان تولید کننده مرغوب گندم می توانند با بازرگانی مومنی تماس گرفته و محصول خود را ارائه دهند. این مجموعه پس از تحلیل و آنالیز محصول آنها اقدام به خرید به صورت تناژ می کند.
توجه کنید جمع آوری و توزیع گندم فقط و فقط از کشاورز محترم انجام می شود. و به هیچ عنوان معاملات نه در بخش خرید و نه فروش به صورت خرد انجام نمی پذیرد و معاملات بازرگانی عمده می باشند.

برای دریافت قیمت و محصولات موجود در بازرگانی می توانید از طریق واتساپ نیز اقدام کنید. در ضمن بازرگانی مومنی به صورت رایگان مشاوره لازم برای خرید محصولات موجود را ارائه می دهد. برای خرید آگاهانه و آشنایی با تمام محصولات شاخه مورد نطر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =