خرید پودر چربی صادراتی

پودر چربی صادراتی

خرید پودر چربی صادراتی چگونه است؟ آیا انواع صادراتی بهترین نوع آن محسوب می شوند؟ کدام شرکت ها تولیدات آن را بر عهده دارند؟

خرید پودر چربی صادراتی خوراک دام طیور

وقتی صحبت از محصول صادراتی می شود بهترین نوع آن مد نظر می باشد. چرا که محصولات درخواستی کشور های دیگر قبل از خرید کاملا تحلیل آزمایشگاهی می شود. در خرید های محصول صادراتی از مهم ترین موارد کیفیت و قیمت متناسب با آن و کمتر می باشد.
در چند ساله اخیر رشد صنعت دام و طیور چشمگیر بوده و تولیدات کارخانجات آن نیز به طبع آن با کیفیت تر شده. از همین رو کشور های مختلفی مخصوصا کشور های همسایه ای خواهان این محصول هستند.

این محصول با قیمت مناسب و جایگاه استراتژیک خود در جیده غذایی دامداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مواد اولیه در تولید مکمل چربی

مواد اولیه در کیفیت محصول بسیار موثر است و می تواند درصد مرغوبیت را تایین کند.
منشا و تولید این محصول از منابع گیاهی و حیوانی می باشد. منابع گیاهی مانند استفاده از پالم و منابع حیوانی نیز مانند ضایعات کشتارگاهی غیر قابل مصرف انسان است.

از موارد مهم در کیفیت پودر چربی درصد اسید های چرب اشباع و غیر اشباع می باشد. که درصد های متفاوتی در این مجموعه ارائه می شود و دارای نوسان قیمت حدود ۳۰-۲۰ درصد را دارند.
پودر چربی صادراتی با قیمت خوبی که دارد از استقبال خوبی برخوردار شده است. از خریداران عمده ما نیز می توان دامداران و پرورش دهندگان طیور همچنین تاجران صادر کننده را اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیش تر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =