خرید پودر گوشت مرغی

خرید پودر گوشت مرغی

خرید پودر گوشت مرغی با بهترین کیفیت و مرغوبیت از این مرکز انجام و در کل کشور و حتی کشور های همسایه قابل سفارش می باشد. جامع ترین تامین کننده پودر گوشت کشور.

فروش عمده پودر گوشت در درجه بندی های مختلف و به شکل خرید مستقیم از کارخانه ها میباشد. و همین مورد سبب این گردیده که قیمت برای متقاضیان بسیار مناسب باشد. برای تامین پودر گوشت در انواع آن به صورت عمده و قیمت مناسب و بدون واسطه میتوانید از گروه مومنی استفاده و اقدام نمایید.

خرید عمده پودر گوشت مرغی

مرکز تجاری گروه بازرگانی مومنی عرضه کننده خوراک دام به صورت عمده و تناژ بالا در تمامی فصول سال میباشد.

ما با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان در کشور و همچنین واحد های تولیدی خود توانایی تامین محصولات جیره مخصوصا پودر گوشت برای دامداران و پرورش دهندگان طیور و آبزیان و همین طور برای صادر کنندگان این محصول به خارج از کشور را داریم.

پودر گوشت یکی از پرمصرف ترین ها در مواد خوراک در بین جیره های مختلف دام میباشد. که در اغلب موارد از جیره هایی مورد استفاده قرار میگیرد. که علاوه بر قیمت مناسب آن از خواص زیادی نیز برخوردار هستند.

این محصول در شهرهایی در کشور تولید میشود به همین علت در تمامی مواقع سال در کشور موجود بوده و قابل تامین است. با توجه به تولیدات زیاد این محصول در کشورمان بخشی از آن به کشورهای حومه صادر میگردد.

برای نحوه خرید و فروش و ثبت سفارش با مشاود فروش تماس حاصل فرمایید. آنها علاوه بر راهنمایی از شیوه معملات از جزعیات محصول نیز شما را آگاه می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =