خرید پودر گوشت و ماهی

خرید پودر گوشت و ماهی

برای خرید پودر گوشت و ماهی تولید از مواد ضایعاتی کارخانه که از مهمترین منابع برای تامین پروتئین و اسیدآمینه های ضروری می باشد تماس بگیرید.

پودر های گوشت و ماهی افزایش وزن و تولیدات دام و طیور را به همراه دارد. خرید با قیمت مناسب تنها از طریق مستقیم از کارخانه قابل انجام می باشد.

خرید پودر گوشت و ماهی

قیمت و خرید پودر گوشت و ماهی

پودر یا آرد های گوشت و ماهی ضایعاتی که توسط این مجموعه به فروش می رسند. نیازهای اصلی دام و طیور می باشند.
پودر ماهی نیز از مهم ترین نیاز های ماهی پرورشی و قزل آلا می باشد. این پودر در ۴۰-۵۰ درصد برنامه غذایی جیره آبزیان را در بر دارد. و نیز با قابلیت هضم بالا و موجب بهبود در رشد و انرژی متابولیسمی عمومی حیوانات می شود.

پودر های گوشت در انواع آن سرشار از مواد پروتئینی و یکی از مناسبترین غذاها برای پرورش دام ها ، طیور مختلف و آبزیان می باشد.
پودر ماهی از ماهی های دریای عمان و خلیج فارس تهیه شده است. و پودر گوشت نیز عمده آن از ضایعات گوشت کشتارگاه ها مخصوصا مرغداری می باشد.
تی.وی.ان(TVN) پودر ماهی ما زیر ۱۲۰ می باشد و همچنین پروتئین قابل هضم آن ۹۱/۲ است.

تاثیر پودر گوشت بر دام طیور و آبزیان

پودر ماهی از محصولاتی می باشد که با داشتن پروتئین مناسب از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. و متاسفانه خریداران خوراک دام معمولا از این ارزش غذایی بی خبر می باشند. و ما را وا داشته به اطلاع رسانی این محصولات برای دامداران ، مرغ داران و پرورش دهندگان ماهی.

به این صورت است که بسیاری از خریداران خوراک دامی از وجود این محصول با ارزش بالا با خبر نیستند.

پودر گوشت مرغی نیز از دیگر محصولات است که در سایت مجموعه به طور مفصل درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.

نحوه خرید پودر گوشت و ماهی از شرکت بازرگانی مومنی

پیشنهاد می کنیم حتما از پودر ماهی و گوشت در جیره های مصرفی استفاده نمایید. آنها فواید چشمگیر در رشد دام و طیور و آبزیان دارد.

پودر ماهی را در آنالیز و درصد های پروتئین مختلف در شهر های مختلف به فروش می رسانیم. که این محصولات قیمت های متفاوتی نیز دارند.

به همین دلیل محصولات را از انباری که به شهر و استان شما نزدیک باشد از آنجا برای شما بارگیری و ارسال می کنیم.
همچنین از شهر های مختلف استان ها از نزدیک ترین نمایندگی آماده خدمت رسانی در زمینه فروش خوراک دام مانند پودر گوشت و ماهی هستیم.

شرکت بازرگانی مومنی با اهداف تجاری بلند مدت و جلب رضایت شما تمام تلاش خود را می کند تا بهترین محصولات و سایر خدمات مشاوره ای را در زمینه خوراک دام و طیور و آبزیان برای شما مشتریان عزیز ارائه نماید.
متقاضیان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =