سایت خرید پودر گوشت با کیفیت بالا

سایت خرید پودر گوشت با کیفیت

سایت خرید انواع پودر گوشت این مجموعه یکی از متنوع ترین سایت های موجود می باشد. و در این سایت می توانید انواع آنرا با کیفیت بالا خرید کنید.

انواع پودر گوشت تولید از طیور(مرغ) ، ماهی ها در انواع آن و دیگر محصولات موجود را با کیفیت بسیار بالا و خوب توانسته ایم ارائه نماییم.

تماس با ما

در این سایت علاوه بر پودر گوشت طیوری پودر انواع ماهی ها مانند میدل، اکونومی، هوور، فانوس، ساردین، و همچنین انواع ممتاز را می توانید تهیه نمایید.

پروتئین پودر گوشت این مجموعه از ۵۰ تا ۶۰ با قیمت های متفاوت و پودر ماهی نیز از ۵۰ تا ۷۵ می باشد. که با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتر را کسب نمایید.

سایت خرید پودر گوشت با کیفیت

 

سایت خرید پودر گوشت

نحوه خرید پودر گوشت از این سایت چگونه است؟ چه مقدار از آن را می توان از این سایت یا مجموعه در ماه خریداری نمود؟ اعضای هیئت مدیره و تشکیل دهنده این سایت چه کسانی هستند؟

همان طور که مطلع هستید محصولات خوراک دامی دارای انواع مختلفی است. غلات، علوفه و کاه، مکمل ها و ویتامین ها، خوراک های پودری و چندین نوع دیگر که برای خرید هر کدام از آنها نیاز به تخصص خاص خودش است. این سایت مختص تولید کنندگان و پرورش دهندگان دام و طیور می باشد که با تجربه چندین ساله خود می توانند به افرادی که قصد خرید محصولات را دارند کمک نمایند.

نحوه سفارش پودر گوشت و ماهی

نحوه خرید انواع پودر گوشت و ماهی به دو شکل انجام می پذیرد:

  • غیر حضوری
  • حضوری

در روش حضوری شما باید به دفاتر فروش ما مراجعه نموده و یا پس از ثبت سفارش در موقع آماده شدن محصول آنرا درب کارخانه دریافت و اقدام به پرداخت نمایید. و تمامی مواردی مانند زمان خرید و نحوه پرداخت، زمان و محل تحویل و … هماهنگ شده باشد. و مطابق با آن خرید صورت می گیرد.

نحوه خرید غیر حضوری بیشتر متعلق به مشتریانی است که با مجموعه آشنایی کامل پیدا کرده و اعتماد سازی بین طرفین صورت گرفته است. و قصد خرید و تامین انواع محصولات به صورت دائمی را دارند.
البته مشتریانی که اولین خرید را دارند نیز خرید غیر حضوری می توانند انجام می دهند. که این مشتریان نیز طبق قرارداد ها محصول خود را دریافت می نمایند.

پودر گوشت و ماهی کیفیت بالا

کیفیت خوراک دام مخصوصا پودر گوشت و ماهی بسیار حائز اهمیت است. یکی از پارامترهای مهم جهت ارائه کیفیت درصد پروتئین، میزان ازت و درصد جذب در حیوانات می باشد.

معمولا مصرف کنندگان آن در جیره از دو نوع آن استفاده می کنند.

  • پودر گوشت طیوری با قیمت بسیار مناسبتر
  • انواع پودر ماهی با قیمت بیشتر و کیفیت بهتر

گروه بازرگانی مومنی

معمولا مواد اولیه در تولید باید عاری از هر گونه آلودگی و ضایعات اضافی برای دام باشد. استفاده از ضایعات تازه کشتارگاهی در تولید کیفیت را افزایش می دهد. مورد دوم که آن هم خیلی در کیفیت پودر گوشت تاثیر گذار است نوع تولید و زمان مصرف است. خوراکی که برای حیوانات مختلف خریداری می شود باید تمامی پروتئین و مواد لازم را داشته باشد. و بهتر است زمان تولید و مصرف فاصله ای کم باشد که کیفیت حفظ شود.

بنابراین از مزیت هایی که خرید از این گروه بازرگانی و سایت به شما ارائه می دهد این است که همه موارد رعایت شده و محصولات تضمین شده است.

کلیه محصولات ما از تولیدات برتر کشور می باشند و و قبل از خرید از طریق واتساپ می توانید اقدام به دریافت آنالیز محصولات نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 10 =