شرکت خرید ذرت برزیل در کشور خوراک دام طیور

شرکت بازرگانی مومنی خرید و فروش عمده ذرت های داخلی و وارداتی از جمله برزیل با قیمت مناسب. در بنادر مختلف کشور مخصوصا بندر امام را انجام می دهد.

شرکت خرید ذرت برزیل

شرکت خرید ذرت برزیل

ذرت های برزیلی، روسی، اکراینی و… از جمله ذرت های خوراکی می باشند. که مصرف قابل توجهی را در بازار ایران در صنعت دام و طیور دارند.

متصدیان و عاملین تامین عمده این محصول در اغلب مواقع با مشکل دسترسی به محصولات مواجه می باشند. که این موضوع می تواند دلایلی مختلف سیاسی تا اقتصادی و حتی بهداشتی را داشته باشد.

ذرت برزیل بنادر کشور

بازرگانی مومنی به منظور این که بتواند بعضی از شرکت های مختلف مصرف کننده و اشخاص حقیقی را در زمینه ذرت خوراکی تامین نماید. علاوه بر واردات مستقیم انواع غلات از جمله ذرت های وارداتی از بندر های ایران را خریداری نموده و با قیمت روز به فروش می رساند.

برای ارتباط و تماس با مجموعه و برای همکاری در خرید فروش ، واردات و حتی صادرات محصولات از راه های ارتباطی ما استفاده نمایید.

رسالت این شرکت در تامین غلات و خوراک دام کشور در تناژ های مختلف و عمده می باشد. برای خرید و تامین محصولات خود از ما می توانید علاوه بر خرید مستقیم از آفر ها و تخفیفات ویژه مشتریان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =