صادرات و واردات پودر چربی خوراک دام

صادرات و واردات پودر چربی

صادرات و واردات پودر چربی به چه میزان است؟ آیا از دلایل تقاضای زیاد برای آن در خوراک دام و طیور در کشور و خارج از آن اطلاعی دارید؟

صادرات واردات پودر چربی

پودر چربی های تولیدی کارخانجات ایران با کیفیت خوبی که داشته اند. در سال های اخیر رونق چشم گیری داشته است. که عمده متقاضیان آن کشور های همسایه می باشند.

از دلایل آن نیز به نوسانات و روند صعودی دلار می توان اشاره کرد. که سود سرشاری را برای تاجران و صادر کنندگان به همراه داشته است.

محصولات صنعت خوراک دام در ایران بسیار متنوع می باشد که پیشرفت در این حوزه و بهره وری بیش تر را به همراه داشته است.

کشورمان در تولیدات انواع مکمل های غذایی با کیفیت دام طیور حرفی برای گفتن در جهان دارد. از این مکمل ها می توان پودر چربی، پودر گوشت، مکمل های ویتامینی معدنی را نام برد که در گروه بازرگانی مومنی موجود است.

مکمل خوراک چربی صادراتی

پودر چربی پر کیفیت و عالی برای صادرات باید از مجموعه های تولیدی پیشرفته خرید شود. چرا که حساسیت محصول برای ارسال به سایر کشور ها بالاست. این گروه علاوه بر تامین محصول دامداران و فروشندگان داخلی می تواند محصولات مورد نیاز تاجران را در بهترین کیفیت و قیمت فراهم و تامین کند.

واردات پودر چربی

و اما در حوزه واردات محصول انجام می شود و تجارت بین المللی آن وجود دارد. با وجود منابع فراوان پودر چربی وارداتی و تامین در این مرکز تاکید ما در خرید محصول تولید داخل می باشد.

چرا که محصولات داخلی با وجود کیفیت بسیار عالی و تولید اختصاصی شده برای دام های مختلف دارای بهترین قیمت نیز می باشند.

تمرکز ما بر تولیدات محصولات داخلی و افزایش کیفیت محصول و کسب رضایت مشتریان می باشد. این محصولات داخلی در صورد مصرف می توانند از خروج ارز جلوگیری کرده و تولیدات داخل را رونق ببخشند.

برای مشاوره و خرید محصولات داخلی و خارجی و همچنین کسب اطلاعات در زمینه صادرات و واردات می توانید با ما در تماس باشید.

استعلام قیمت و لیست محصولات از طریق واتساپ نیز امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =