فروشگاه عمده برنج عنبربو

فروشگاه عمده برنج عنبربو

فروشگاه های عمده برنج عنبربو را می شناسید؟ این محصول پر مصرف را با حجم بالا به صورت مستقیم از مناطق تولید سفارش دهید.

فروشگاه های عمده برنج عنبربو

برنج عنبربو از محصولاتی است که با حجم بالایی از مناطق تولید بزرگی که در صنعت کشاورزی توسعه یافته اند توزیع می شود. از استان هایی همچون خوزستان . بازرگانی مومنی نیز در همین راستا با تلاش بی وقفه از این مناطق تولید برنج عنبربو را توزیع می کند. تا نیاز داخلی کشور را تامین کند. در حال حاضر برنج عنبربو فوری بار می باشد و پس از پرداخت هزینه بارگیری و ارسال می شود.

فروشگاه عمده عنبربو

برنج عنبربو تولید داخل کفاف مصرف داخلی را نمی دهد به همین منظور از کشورهای بزرگی چون هند برنج وارد می شود. این محصولات به هیچ عنوان تایید سلامتی ندارند و اخیرا قیمت آنها از انواع برنج ایرانی نیز بالا زده.
این افتخار نصیب ما نیز شده است که برنج داخلی را معرفی و با قیمت های کمتر از انواع خارجی توزیع کنیم. برنج عنبربو در مقابل برنج خارجی قیمت پایین تری دارد. و همین پایین بودن قیمت ، بسیاری از خریداران را ترغیب می کند تا در مقابل انواع خارجی از برنج داخلی عنبربو استفاده کنند.

البته ناگفته نماند برنج عنبربو داخلی کیفیتی قابل رقابت با کیفیت سایر برنج های ایرانی دارد. پس ما سایر برنج های داخلی را که در مجموعه موجود است برای خرید نیز پیشنهاد میکنیم .
برای خرید از بازرگانی مومنی با دفترفروش ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین از طریق واتساپ می توانید اقدام به دریافت قیمت ها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =