فروش ذرت تولید داخل شرکت خوراک دام طیور

فروش ذرت تولید داخل با قیمت مناسب و بروز به از شرکت خوراک دام و طیور مومنی. به بازار عرضه و در نقاط مختلف کشور برای آنها ارسال می گردد.

فروش ذرت تولید داخل

قیمت خرید فروش ذرت تولید داخلی بازرگانی معتبر

متقاضیان و مصرف کنندگان ذرت های تولیدی داخل بخش خاصی از جامعه در صنایع مختلف از جمله دام و طیور را شامل می شوند. و این گروه هدف شرکت می باشند که برای مصارف خاص و با اهداف از قبل تعیین شده اقدام به خرید و فروش می کنند.

در این میان شرکت بازرگانی مومنی تحت توافق رسمی که با تولید کنندگان و واردات مستقیم داشته است. به صورت تخصصی در این حوزه فعال می باشد. و تصمیم دارد که بخش انبوهی از نیاز های داخلی مصرف کنندگان به انواع محصولات داخلی و خارجی به صورت مستقیم تامین نماید. و سرعت بیشتری به روند تامین برای مصرف کنندگان با قیمت های دست اولی ببخشد.

در بازار بسیار رقابتی امروز ایران و حضور بیش از پیش دلالان و واسطه ها آنچه نقش حیاتی برای مشتری دارد. مسئله موحود بیشتر از آنکه قیمت را شامل شود اعتماد است. که به صورت جدی و سر سختانه به دنبال آن می باشند. ما این امر را سرلوحه سیاست و اقدامات خود نموده ایم.

برای تامین کلیه محصولات موجود در این بازرگانی می توانید با ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش نمایید. غلاتی مانند ذرت ، جو  سویا و غیره در انواع وارداتی و داخلی در این گروه بازرگانی تولیدی موجود می باشند.

  • واردات و عرضه مستقیم غلات
  • عرضه محصولات تولیدکنندگان داخلی به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =