خرید اینترنتی باگاس نیشکر فله و بسته بندی

خرید اینترنتی باگاس نیشکر فله و بسته بندی چگونه است؟ در ادامه بررسی کیفیت این محصول برای جیره و چگونگی خرید از سراسر کشور از این شرکت را بیان کرده ایم.

خرید اینترنتی باگاس نیشکر

باگاس نیشکر فله و بسته بندی

باگاس نیشکر به صورت های فله و بسته بندی رایج ترین نوع آن برای خرید متقاضیان می باشد. البته به صورت های دیگر همچون پلت و همراه ملاس یا خشک نیز طبقه بندی می شود.

باگاس یا همان کاه نیشکر کاربردات زیادی را دارا می باشد. و یکی از مهمترین آنها استفاده آن در خوراک دام معرفی شده است. و به عنوان جایگزینی بسیار مناسب با کیفیت مطلوبش برای کاه است.

استفاده از جیره های با کیفیت بالا و قیمت کمتر همیشه در اولویت هر مصرف کننده ای قرار داشته است. و این جیره های جایگزین در چند ساله اخیر توانسته اند توجهات را به خود جلب نمایند.

باگاس پس از شیره گیری از گیاه نیشکر در کارخانه های تولیدی شکر تولید می گردد. عمده تولیدات آن نیز با توجه به منطقه کشت حاصلخیز خوزستان در این استان قرار گرفته است.

نحوه خرید اینترنتی باگاس یا کاه نیشکر از شرکت مومنی

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی از جامع ترین تامین کنندگان خوراک دام و طیور در کشور کلیه محصولات خود را از جمله باگاس را در سراسر کشور ارسال می کند.

خرید عمده و از سراسر کشور از این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت ارزان و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد.

گروه بازرگانی مومنی

نحوه خرید اینترنتی نیز به صورت های مختلف و طبق درخواست متقاضیان انجام می شود. برای استعلام قیمت و خرید و دریافت محصول در هر نقطه کشور می توانید با ما در تماس باشید.

کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارشات شما عزیزان می باشند.

  • شرکت بازرگانی تولیدی مومنی
  • توزیع کننده نهاده های دامی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفت =