خرید و فروش پودر گوشت خوراک دام

خرید فروش پودر گوشت

خرید و فروش پودر گوشت خوراک دام با شرایط و قیمت مناسب در کارخانه تولید و عرضه انجام می شود. برای مطالعه درباره این محصول و نحوه خرید مستقیم آن با ما همراه باشید.

خرید فروش پودر گوشت

خرید فروش پودر گوشت

معمولاً گوشت، استخوان و… که باقیمانده‌ بدن حیوانات می باشند. و در انسان مورد استفاده نمی توانند باشند. و به عبارت دیگر نباید مصرف شوند در خوراک دام و طیور به کار می‌برند.

اما موضوعی که اهمیت دارد این می باشد که آنها را نمی‌ شود به شکل تازه به جیره حیوانات اضافه کرد. در درجه اول از نظر بهداشتی و در مراحل بعدی در نگاهداری و حمل و نقل این مواد مشکلات فراوانی می‌باشد.

اینگونه باقیمانده‌ ها را جمع‌ آوری کرده و سپس در طی مراحلی ویژه خشک می‌ کنند. به شکل آرد یا پودر در می‌آورند.

این مواد به دلیل دارا بودن پروتئین بسیار زیاد و ارزش غذایی و نیز به واسطه داشتن مواد معدنی. از مکمل های بسیار حائز اهمیت در غذا های دام، طیور و آبزیاک به شمار می‌روند.

 

آرد گوشت

موضوع استفاده از ضایعات کشتارگاه در جیره های دام و طیور از گذشته ای نه چندان مورد توجه متخصصین تغذیه قرار گرفته است.

قبلا پودر گوشت به عنوان منبع مهم از عواملی ناشناخته رشد تصور می‌ شد. چرا که مقادیری از عناصر کمیاب و حتی برخی ویتامین‌ ها را که احتیاجات آن در حیوان به خوبی شناخته نشده بوده به جیره وارد می‌کرد.

ولی در آزمایشات زیادی مقادیر نسبی اسید آمینه‌ ضروری در آرد گوشت های مختلف آشکارا شد.

به عنوان مثال در مقایسه با پودر ماهی از نظر تأثیرات رشد کمی ضعیف تر توانست عمل کند.

برخی از اسید آمینه‌های ضروری کم و یا زیاد در این محصول وجود دارند. همچنین مقدار فراوانی کلسیم ، فسفر و انرژی در دسترس دامی و… امروزه پودر گوشت را به عنوان مکملی غذایی فوق العاده در رشد و بهره وری در تغذیه مصرف می‌نمایند.

خرید آرد گوشت

آرد گوشت از لحاظ ترکیب مواد متغیر می باشد. کارخانجات تهیه پودر گوشت از اعضای مختلف دام و طیور مختلف که حاوی ترکیبات مختلفی نیز هستند استفاده می‌کنند.

به همین دلایل ترکیبات و عناصر تشکیل شده پودر گوشت در هر بار تولید. با تولیدات دیگر تمایز دارد. مواد گوشتی و پروتئینی که در تهیه پودر گوشت هستند عموما مربوط به حیوانات کشتارگاه هایی است که به دلایل غیر بهداشتی و ناسالم تشخیص داده شده و یا ضایعات آنها مانند کبد، کلیه، قلب، ریه و… و حتی محصولاتی که به واسطه شرایط نامطلوبی که تشخیص داده شده اند ضبط گریده است.

قسمت اعظمی از این ماده اولیه در پودر گوشت از مازاد و ضایعات کشتارگاه ، کنسروسازی ها، لاشه هایی که به علل متفاوت برای انسان ها قابل مصرف تشخیص داده نمی‌شوند تشکیل می گردد.

بدیهی می باشد مدت و شدن حرارت در تولید و خشک کردن این مواد بسته به مقدار و حجم مواد اولیه فرق می‌کند. حرارت بالا بر پروتئین‌ موجود در گوشت تاثیرات نامطلوب ایجاد و ارزش های بیولوژیکی را کم می‌نماید.

مقدار درصد استخوان های موجود و بافتهای مختلف و غضروف را می‌توان محدود کننده این ارزش بیولوژیکی اسید آمینه های پودر گوشت به حساب آورد.

پروتئین پودر گوشت جیره

ازت غیر پروتئینی پودر گوشت های مختلف متفاوت است. و به میزان موادی از قبیل مو ، خون ، ناخن ، شاخ و غیره در آن دارد.(که البته این محصولات مصارفی در تولید پودر گوشت ندارند.)

آزمایشهای ما روی نمونه‌های پودر گوشت مرغوب نشان می‌دهد که پودر گوشت مقدار قابل ملاحظه‌ و زیادی پرولین ، گلیسین و مخصوصاً لیزین می باشد.

از دیگر آمینو اسید آمینه‌های اصلی می توان اسید آمینه‌های گوگرددار متیونین ، تریپتوفان ، هیستیدین، تره اونین و پرولین آن را نام برد که درصدی نسبت به پودر ماهی کمتر می باشد.

اگر در جیره حیوانات به اصطلاح یک معده‌ ای به ویژه طیور ذرت زیادی استفاده شود لازم می باشد در مصرف پودر گوشت محدودیت قائل شد.

برای دریافت قیمت و نحوه سفارش این محصول در انواع تولیدی با درصد های پروتئین متفاوت می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =