قیمت ذرت علوفه ای ۱۴۰۳ و خرید

قیمت ذرت علوفه ای ۱۴۰۳

قیمت ذرت علوفه ای سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ خرید آن چگونه و از کجا می تواند بهترین گزینه در کیفیت و قیمت را برای دامدار به همراه داشته باشد؟ قیمت این محصول که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار میگیرد به صورت بروز اعلام می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

قیمت ذرت علوفه ای ۱۴۰۳ و خرید و فروش

ابتدا کمی اطلاعات تکمیلی درباره این گیاه و استفاده آن در جیره غذایی دام ها بخوانیم.

ذرت از دسته محصولات پر مصرف در جیره غذایی انسان و دام ها می باشد. از این روست که سطح کشت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. البته این استفاده فراوان آن بدون دلیل نیست. و اگر درباره میزان و نوع مواد مغذی موجود در آن اطلاعی داشته باشید قطعا می دانید که ارزش غذایی بسیار بالایی را در خود نحفته است.

دام ها که نیاز مبرم به تغذیه اصولی برای رشد و شیردهی بهتر و بیشتر دارند از این محصول با کیفیت در جیره بهره می برند. ذرت علوفه به صورت چاپری تولید می گردد. و با این روش تولید علاوه بر حفظ کیفیت در دراز مدت و ماندگاری بهتر برای دام ها بسیار خوش خوراک و خوش هضم می شود.

ذرت علوفه 1403 چاپر و سیلویی

علاوه بر موارد بالا ماندگاری نسبتا بالا و حمل و نقل آسان که از ویژگی های محصول می باشد دامداران را به خرید محصول ترغیب می کند.

قیمت محصول ذرت علوفه ای همانطور که بیان شد تحت تاثیر موارد مختلفی قرار دارد. و به صورت دوره ای تعیین می شود. بعلاوه هزینه حمل محصول نیز باید محاسبه شود که بسته به مسیر و استان محل شما متفاوت می باشد.

برای استعلام قیمت های بروز و دریافت لیستی کامل از سایر محصولات می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید. همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی درباره هر گونه سوال در خصوص ثبت سفارش و خرید و… هستند.

با ما در تماس باشید.

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =