خرید علوفه ذرت چاپر شده

خرید علوفه ذرت چاپری

خرید علوفه ذرت چاپر شده برای رشد دام ها چه اهمیتی دارد؟ این علوفه از کاشت دانه های ذرت در مناطق گرم و معتدل تولید می شود.

قیمت و خرید علوفه ذرت چاپر شده

علوفه ذرت را چه میزان می شناسید؟ ذرت از دسته غلات با بیشترین سطح کشت را در کشور و حتی جهان به خود اختصاص داده است. مصارف دانه آن در تغذیه ما نقش پر رنگی دارد. و نیز از دانه و علوفه آن برای دام ها نیز بیشترین مصرف را دارد.

علوفه ذرت از گیاه کامل ذرت تولید می شود. یعنی دانه بعلاوه علوفه آن. به همین دلیل نیز ارزش غذایی بسیار خوبی در مصارف دامی دارد.

دام ها با مصرف آن تامین مواد مورد نیاز رشد را دارند. فیبر ها و کربوهیدرات، پروتئین و مواد معدنی برخی از آنها می باشند که در این محصول وجود دارد.

مشخصات علوفه مناسب

علوفه مناسب دام ها علاوه بر ویژگی های بالا یعنی کمک به رشد برخی دیگر ویژگی ها را باید داشته باشد.

از جمله آن ماندگاری طولانی ، حفظ کیفیت در طول زمان ، بهداشت و حفظ در طول زمان و غیره را شامل می شود. همچنین علوفه های سیلویی برتری های بیشتری را دارا می باشند. همچنین حمل و نقل آسان و انبار داری بهتر را دارا هستند.

قیمت علوفه چاپری

شرکت بازرگانی مومنی این محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان به مصرف کنندگان می رساند. چنانچه نیاز به راهنمایی های بیشتر در این باره و یا خرید داشتید می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

با ما در ارتباط باشید : 09135051503

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =