خرید برنج لنجان مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب

انبار بازرگانی

دغدغه اکثر خریداران خرید برنج لنجان به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسب است. برای اطلاع از نحوه و انواع محصولات با ما همراه باشید.

توضیحات درباره برنج لنجان

برنج مومنیبرنج لنجان همان محصول تولیدی استان اصفهان است که در کارخانه های برنجکوبی عرضه می شود. این برنج ارگانیک دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و نسبت به سایر برنج های ایرانی پروتئین بیش تر دارد. به همین دلایل دارای ارزش غذایی بالایی است. برنج علاوه بر مصرف در خوراک رستورانها به وفور دد مصارف خانوار نیز استفاده می شود. برنج دارای مواد مغذی مانند ویتامین ب ،آهن ، کلسیم، منیزیم و فسفر می باشد که در رشد سالم تاثیر دارد. برنج لنجان در کنار دیگر محصولات ما جز برند های پر طرفدار است که فروش زیادی دارد.

انواع برنج لنجان موجود در بازرگانی

برنج لنجان که به عنوان خوراک در جیره غذایی استفاده می شود در دو نوع کاملا یک دست و بدون نیم دانه و همراه درصدی نیم دانه یا لاشه توسط شرکت ما به فروش می رسد. محصولاتی که توسط بازرگانی ما به طور مستقیم برای خریداران عرضه می شود دارای تضمین کیفیت می باشد.

خرید برنج لنجان کدام برند بهتر است؟

تمامی برند ها و محصولاتی که ما برای فروش ارائه می دهیم دارای کیفیت های بالایی هستند ولی از لحاظ قیمتی تفاوت هایی دارند . توجه کنید هزینه حمل و نقل بر عهده خریدار بوده و فروش محصولات به صورت نقدی می باشد. در چنین مواردی ما قیمت را در سایت یا واتساپ اعلام می کنیم. یا شما برای خرید با ما تماس می گیرید و ما شرایط خرید محصول را برایتان شرح می دهیم.

خرید برنج لنجان مستقیم قیمت مناسب بازرگانی مومنی

دوستانی که قصد خرید از مجموعه ما را دارند توجه کنند که تمامی محصولات از جمله برنج لنجان دارای کیفیت برتر بوده و تمامی قیمت هایی که ما می دهیم با قیمت بازار یکی بوده و در برخی موارد حتی پایینتر از قیمت محصولات بازار می باشند. بازرگانی ما در جهت کسب رضایت مشتری قدم برداشته و تمام تلاش خود را می کند تا محصول دلخواه مشتری را از جمله محصول لنجان را در سریعترین زمان ممکن بارگیری و برای مشتری ارسال کند. حال دوستان کافی است برای خرید با دفتر فروش ما تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت و تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =