مشخصات قیمت و خرید پودر گوشت

مشخصات و خرید پودر گوشت

مشخصات برای قیمت و خرید پودر گوشت از بازرگانی مومنی با بهترین شرایط قابل دریافت است. این محصول با درجه کیفی های مختلف تولید می شود.

مشخصات و خرید پودر گوشت

مشخصات خرید پودر گوشت

کدام نوع پودر گوشت بهتر است؟ مصارف پودر گوشت مناسب تر است و یا پودر ماهی؟

در پاسخ به این سوال که پودر گوشت مناسب است یا پودر ماهی باید گفته شود که برای چه مصارفی مورد نیاز است؟
چون مصارف این دو محصول متفاوت است و با توجه به نیاز دام و جیره باید استفاده شوند.
پودر گوشت قیمت بسیار مناسب تری را دارا می باشد. و پروتئین و درصد جذب پایین تر در مقایسه با پودر ماهی دارد. (پروتئین از ۴۰ تا ۶۰ درصد:و میزان جذب ۴۰ تا ۵۰ درصد)
پودر ماهی پروتئین و میزان جذب بیشتر دارد. (پروتیین ۵۰ تا ۷۵ و جذب ۸۵ تا ۹۵ درصد)

باید گفت شهر تولیدکننده پودر گوشت شاید کمترین نقش را در کیفیت و قیمت را داشته باشد. گرچه این محصول در سراسر کشور با انواع قیمت ها تولید می شود. و باید توجه کنیم که مهمترین عامل ، مواد اولیه و درصد پروتئین است. که در کنار این دوعامل، قیمت هم نقش مهمی را ایفا می کند.

توصیه ما در این راهنمای خرید به شما این است که به جای توجه به شهر تولید کننده ، به کیفیت محصول که در بخش های قبل به آن پرداختیم دقت نمایید.
ما آنرا در کل کشور برایتان ارسال می کنیم.

نکاتی برای خرید پودر گوشت

بهتر است آنالیز محصول برای خرید را حتما دریافت نمایید. چرا که میزان درصد های پروتئین ، رطوبت ، ازت یا TVN و… بسیار مهم می باشند.
به کار می رود و طبیعی است که برای خرید حتما قیمت در کنار کیفیت محصول بررسی شود.

مصارف انواع آن و میزان آن در انواع دام میزان مشخصی است. و مجموعه های بزرگ تولیدی بازرگانی از جمله این گروه می توانند مشاوره رایگان در خصوص محصول و میزان مصرف جیره برای شما ارائه دهند.

ارسال سراسری از دیگر مزیت های این گروه بازرگانی می باشد که علاوه بر خرید درب کارخانه می توانید آنرا در هر کجای کشور نیز دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =