خرید ذرت علوفه

خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه در کشور از چه شرکت هایی می باشد؟ معرفی اجمالی تولید و محصول علوفه ای این دانه را در این مقاله برایتان آماده کرده ایم.

معرفی ذرت سیلویی

ذرت سازگاری زیادی در محیط های کشت مختلف دارد. در مقابل خشکی نیز بسیار مقاوم است و میزان برداشت و سود دهی آن در هر هکتار بالا است.

این موضوع سبب شده که ذرت پس از برنج و گندم سومین رتبه را در سطح زیر کشت به خود تعلق دهد. در ایران نیز تولید ذرت علوفه به خود کفایی بسیار بالایی رسیده است. ذرت های مزارع به دو نوع علوفه ای دانه ای شناخته و کشت می شوند.

دولت نیز به منظور افزایش میل کشاورز به کشت این گیاه به خرید تضمینی ذرت از کشاورزان اقدام کرده است.

خرید ذرت علوفه دامی

کشاورزان محصول فوق بر این باورند که می شود ذرت علوفه ای را به نسبت نوع دانه ای کمی دور تر کشت. چرا که در زمان درو ذرت علوفه برای رسیدن کامل دانه ها الزامی نیست.

معرفی بذر ذرت علوفه ای

به دلیل تقاضای زیاد برای این محصول و ارزش غذایی بالای آن کشت و تولید آن در سطح کشت بالایی انجام می شود.

ذرت علوفه ای، از آن برای خوراک مغذی دام ها استفاده می کنند. که قیمت مناسب آن تا حد زیادی در مقایسه با انواع خوراک برتری بالایی دارد.

شرایط مناسب محیطی ذرت:
خاک مناسب برای کشت
رطوبت مناسب
شرایط آب و هوایی
پخش دانه ذرت

ثبت سفارش ذرت علوفه

گروه بازرگانی مومنی این محصولات را در مقادیر متفاوت به صورت بسته هایی با وزن متفاوت با کمترین قیمت های موجود بازار به خریداران به فروش می رساند.

متقاضیان خرید علوفه این گیاه برای خرید مستقیم از کارخانه تولیدی می توانند از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشند.

لازم به ذکر است به منظور خرید در زمان مورد نظر خود بهتر است چند روز زود تر اقدام به ثبت سفارش برای آن کنید. به دلیل حجم تقاضای خرید اولویت با سفارشات زود تر ثبت شده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =