خرید علوفه ذرت چاپر

خرید علوفه ذرت چاپر

خرید علوفه ذرت چاپر در کشور با تقاضای بالایی رو برو است. این محصول با ارزش غذایی بالا توجه دامداران سبک و سنگین را به خود جلب کرده است.

قیمت خرید علوفه ذرت چاپر

جیره غذایی دام ها را موارد گوناگونی تشکیل می دهد. این جیره در بر گیرنده مواد مورد نیاز دام ها برای افزایش رشد و شیردهی است. در این باره طیف گسترده ای از مواد غذایی دامی وجود دارند. علوفه نیز یکی از مهمترین بخش های تغذیه ای دام ها می باشد. علوفه های مختلفی از خشک گرفته تا علوفه تازه و تر و یا علوفه تخمیری یا همان (چاپر).

این محصول دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد. و با نوع تولید آن که به صورت علوفه تخمیر شده است. حفظ کیفیت بالایی در دراز مدت دارد. به دنبال آن نگهداری بیشتر و کاهش آلودگی ورودی به محصول انجام می شود.

کشاورزان این محصول را تولید و شرکت های بازرگانی آنرا به دست مصرف کننده می رسانند. برای خرید محصول به شما عزیزان شرکت های اصلی یا مادر را توصیه می کنیم. با این کار محصول با درجه کیفی بسیار بالا و قیمت های دست اول را دریافت خواهید کرد.

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی فعال در زمینه غله و خوراک دام به صورت عمده در کشور می باشد. و می تواند به همه مصرف کنندگان در این زمینه کمک نماید.

برای دریافت مشاوره از ما می توانید از طریق تماس و یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

تلفن: 09135051503

برای دیدن سایر محصولات و صفحه اول سایت اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =