خرید و بررسی پودر ماهی خوراک دام

خرید پودر ماهی

آشنایی با خصوصیات و همچنین خرید پودر ماهی خوراک دام از طریق این مقاله و گروه بازرگانی مومنی انجام می شود. برای خرید و ثبت سفارش تماس بگیرید.

پودر ماهی چیست؟

پودر ماهي تولید شده از محصول جامد فرآوری شده است. كه با آبگيری ، حرارت دادن ، جدا کردن ، خشك كردن و آسياب ماهي يا ضايعات به وجود می آید.

خرید و ارزش غذایی پودر ماهی در خوراک دام

پودر ماهي سطح بالايي از اسيدهای آمينه اصلي نظير ليسئين را دارا است. و در توليدات دانه ای كه در جیره اكثر حيوانات است كم يافت مي شود. همچنين اسيد هاي آمينه سيستئين و متیونین را با اجزا و قابليت هضم و ارزش غذايي بالا دارد.

پودر ماهی و روغن آن هزاران سال است كه در تمدن های مختلفی مصرف ميشود .

تاریخچه مصرف پودر ماهی خوراک دام

پودر ماهي در سالهاي بسيار دور در کشور های اسکاندیناوی قبل از آن كه ماهيت و ارزش غذایی آن شناخته شود به عنوان غذاي دام و طيور مختلف استفاده ميشد. پس از جنگ جهانی دوم ، مصرف پودر ماهي به علت منبع اصلی پروتئين در صنعت پرورش دام شدت يافت. از همين دوران ، صنعت دامپروری مدرن آغاز شد. در سالهای گذشته با توسعه و پیشرفت پرورش آبزيان ، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودنی هاي غذایی با ارزش بالا در آبزيان مورد استفاده قرار ميگيرند.

نام تجاری پودر ماهی

در دنيا پودر ماهی را با اسم fish meal می شناسند كه تقريبا در همه دنيا با اين عنوان و نام معامله ميشود.

عنوان تجاري محصول مورد نظر در کشورمان همان پودر ماهي است.

روغن ماهی نیز با همين عنوان در ايران و دنيا شناخته می شود. اما به دلیل اينكه با روغنی كه از كبد ماهی استخراج ميشود تميز داده شود ، آن را تحت اين نام بيان ميكنند.

اثرات پودر ماهی در خوراک دام

پودر ماهي با توجه به غنی بودن پروتئين و اينکه ارگانیک و از طبيعت است، منبع اصلی و مهمی برای تهيه در تغذیه دام به شمار ميرود. آزمایشات اخیر نشان داده است ، پودر ماهی به افزایش رشد طبيعی دام و طيور سرعت مي بخشد.

به شکلی که يک جوجه مرغ با رژيم غذایی دارای پروتئين پودر ماهی ، در مدت بسیار کوتاه تر در مقايسه با رژيم  غذایی رايج به رشد و تکامل کامل خود ميرسد.

برای خرید و سفارش پودر ماهی از کل کشور می توانید با ما در تماس باشید. همچنین برای گرفتن اطلاعات بیش تر درباره محصول و ویژگی های آن از واتساپ نیز می توانید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =