خرید پودر ماهی کارخانه

خرید پودر ماهی کارخانه

خرید پودر ماهی از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام و در سراسر کشور تحویل داده می شود. پودر ماهی در درجه بندی های متفاوت عرضه می شود.

پودر یا آرد ماهی سرشار از ویتامین ها و پروتئین است که قابلیت هضم بالا و ارزش غذایی زیادی در جیره دارد. و از بهترین و مناسب ترین موارد مصرف خوراک دام طیور و آبزیان می باشد.

خرید پودر ماهی کارخانه

قیمت خرید پودر ماهی کارخانه

دام های مختلف و طیور برای رشد مناسب و سریع نیاز مبرمی به مصرف پروتئین مناسب دارند. پودر ماهی منبعی بسیار مناسب در تغذیه و جیره است که غنی از پروتئین می باشد.

مقادیر پروتئین آن نیز بین ۵۰-۶۰ % می باشد. پودر ماهی را از ماهی های مختلف اقیانوسی همانند: هوور، ساردین و فانوس ماهی و غیره تهیه می کنند.

همچنین بعضی از تولیدات آن را نیز با ضایعات ماهی های مصرف انسانها استفاده می شود. ضایعات کنسرو سازی ها از مهم ترین در تهیه آن است. محصول مورد نظر به شکل آرد قهوه‌ای رنگ می باشد.

استفاده پودر ماهی در جیره دام ها و طیور بسیار حائز اهمیت است چرا که علاوه بر میزان پروتئین شامل انواع موادی بسیار مغذی می باشد. که آنها در رشد و نمو سریعتر و بهتر حیوانات بسیار تاثیر داشته و دوره رشدی را جلوتر می اندازد.

ما در شرکت بازرگانی مومنی تامین انواع مختلف از پودر ماهی در آنالیز و کیفیت های متفاوت در تلاش هستیم که بتوانیم آنچه که برای نتیجه گیری و رشد سریعتر نیاز دارید را تامین کنیم.

با کارشناسان فروش و دامپزشک این مجموعه جهت خرید و مشاوره انواع محصولات پودر ماهی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =