خرید پودر گوشت و استخوان

خرید پودر گوشت و استخوان

خرید عمده پودر گوشت و استخوان در کارخانجات تولید محصولات دامی است. از جمله تولیدات عمده آن در اصفهان بوده که بسیار پرفروش است.

خرید پودر گوشت و استخوان خوراک دام

میتوان‌ گفت تامین پروتئین مصرفی خوراک دام و طیور از فروش عمده آنها بوده است. چرا که در خرید تناژی صرفه اقتصادی بسیار بالاتر است.

در ایران اکثر کارخانه ها حاضر نیستند به هر کسی خوراک را به صورت مستقیم بفروشند. و مراکزی وجود دارد که فروش را با ضمانت به صورت مستقیم به فروش می رسانند.

میتوانیم بگوییم قسمت اعظم پودر گوشت از مواد ضایعاتی کشتارگاه ها ساخته میشود. با این وجود برای این که دام با کمبود هایی مواجه نشوند در انواع مخصوص دام ها با توجه به نیازشان تولید می شود.

لازم به ذکر است موادی که برای از آنها استفاده می شود باید عاری از مواد فاسد و زائد باشد و بهداشتی باشد. همچنین رنگ و بوی بدی را نداشته باشد.

منابعی که برای تهیه پودر گوشت از آنها استفاده‌ می شود عبارتست از: ضایعات گوشت قرمز ، آبزیان و ماهی ها و ضایعات طیوری و مخصوصا مرغی که هر کدام محصولی کاملا مجزا می باشد.

تفاوت انواع آن را میتوانیم بسته به نوع دام و یا طیور بدانیم. همینطور به موادی که در تهیه به کار میرود نیز باعث تفاوت هایی میشود. مثلا قیمت پودر گوشت ماهی به دلایل وجود مواد مغذی بیشتر نسبت به بقیه درصدی بالاتر است.

پودر گوشت و استخوان دامی

از مراکز فروش و سایت ها از جمله این گروه بازرگانی می توانید با قیمت اصیل ترین کارخانجات کشور دریافت کنید.

به منظور خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید و تامین آنرا به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =