صادرات پودر ماهی

صادرات پودر ماهی

صادرات پودر گوشت و ماهی پودر ماهی از کارخانه های تولید به سایر کشور های دیگر انجام می شود. که این موضوع سبب کمک به رشد اقتصاد کشور شده. همراه باشید..

صادرات پودر ماهی به خارج کشور

پودر ماهی از بهترین و با ارزش ترین خوراک در دام بشمار می رود. پودر ماهی به منظور تغذیه در دام ها و طیور مورد استفاده دامداران زیادی قرار می باشد.

این محصول دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. و به صورت درجه بندی های مختلفی در بازار سراسر کشور به فروش می رسد.

شهر های مختلفی که عمدتا جنوب هستند تولید کننده این محصول با ارزش هستند. و با کیفیت بالای خود به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

صادرات محصولات تولیدی داخل به کشور های دیگر می تواند در اقتصاد و ارز آوری کشور تأثیر بسزایی داشته باشد. و به عنوان یکی از این محصولات پودر ماهی محصولی خوب شناخته شده است.

ما توانسته ایم با خریداران سطح منطقه همکاری کرده و عمده تولیدات برتر کشور را به آنها عرضه کنیم. به دلیل تقاضای بالا برای این محصولات و کمبود منابع خود ، مجموعه بازرگانی تولیدی مومنی آماده همکاری و صادرات سایر تولید کنندگان برتر کشور نیز می باشد.

گروه بازرگانی مومنیصادرات محصولات سایر تولید کنندگان در صورت تولید انواع مرغوب و درجه یک امکانپذیر است و می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

صادرات پودرماهی

کارخانه های تولید محصولات دامی و طیور از ضایعات لاشه ماهی به منظور تهیه خوراک دام استفاده می نمایند. پس از طی فرآیند هایی از قبیل خشک و آسیاب کردن آن را به پودر تبدیل می کنند. و واحد های فروش آنها این محصول را به فروش می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =