علوفه ذرت بسته بندی سیلویی و خرید

خرید ذرت علوفه دزفول

علوفه ذرت بسته بندی سیلویی را میتوانید خرید و در جیره استفاده نمایید. این محصول مغذی به افزایش رشد دام ها کمک شایانی می نماید. علوفه ذرت به شکل های فله و سیلویی در بازار موجود می باشد. استفاده فراوانی در خوراک دام دارد. توصیه ما خرید محصول سیلویی به جای فله می باشد. برای دلیل این توصیه در ادامه همراه ما باشید..

علوفه ذرت بسته بندی

همانگونه که اشاره شد توصیه ما به خرید محصول سیلویی این خوراک برای دام ها می باشد. ذرت پس از برداشت تولید محصول نهایی یا چاپر شده را دارد. این شیوه میزان نگهداری محصول را تا مدت طولانی بالا می برد. در محصول سیلویی حفظ کیفیت بالایی در دراز مدت خواهد داشت. نیز میزان ورود آلودگی به محصول کاهش قابل ملاحظه ای دارد. و می تواند برای مدت طولانی تر آنرا نگهداری نمود.

ذرت در کل دارای ارزش غذایی بالایی در خود می باشد. و به همین دلیل است که مصرف بالایی در دامدای ها پیدا کرده است. این ارزش غذایی به گونه ای است که می تواند نیاز دام ها به بسیاری از مواد مورد نیاز برای شیردهی و رشد بهتر را فراهم نماید.

این مجموعه بازرگانی میتواند علوفه و خوراک دام مورد نیاز شما را به صورت عمده و از سراسر کشور تامین نماید. محصولات ما دارای تضمین کیفی و قیمت کف بازار هستند. و آنرا به سراسر کشور و درب دامداری ارسال می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر این محصول و سایر خوراک دام مورد نیازتان با ما از طریق تماس و یا شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

تلفن کارشناس فروش: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =