فروش دان آماده طیور مستقیم کارخانه خوراک دام

فروش دان آماده طیور به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

فروش دان آماده طیور
خرید مستقیم و فوری دان آماده به عنوان خوراکی مهم در طیور

سبب خواهد شد تا خیال مرغداری ها از بابت تامین خوراک و جیره طیور خود راحت گردد.

لازم به ذکر می باشد برای دریافت آنالیز و آشنایی با محصولات مختلف موجود در این مرکز می توانید از طریق شبکه اجتماعی واتساپ اقدام نمایید. و یا با تماس با مجموعه از کلیه اطلاعات مربوطه مطلع شوید.

  • شرکت بازرگانی مومنی تجارت

دان آماده مستقیم کارخانه خوراک دام

تحقیقات نشان می دهند که بیش از 70 درصد هزینه های مرغداران صرف خرید و تامین خوراک می گردد. از این رو می باشد که تامین خوراک طیور با قیمت ارزان تر از مواردی است که این کارخانجات روزانه برای انجام آن تلاش می کنند.

همچنین فروش فوری دان آماده مخصوص طیور امکانی برای تمامی مجتمع های اقتصادی طیور پروری فراهم آورده است

تا دان مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه نمایند.

فروش دان آماده با بالاترین کیفیت برای تمام شهر های در کشور امکان پذیر است. فعالان این حوزه می توانند تناژ مورد نیاز خود را بصورت ماهانه از شرکت مومنی تجارت تهیه نمایند.

بیشتر این محصولات از جو ، ذرت ، سویا و غیره تشکیل شده است. و همانطور که می دانید محصولات نامبرده از مواد مورد نیاز برای طیور می باشد.

فروش دان آماده طیور مستقیم کارخانه

برای مطلع شدن از قیمت دان آماده و سایر محصولات خوراک دام و طیور مانند جو ، ذرت و محصولات جانبی آن ، کنسانتره ، کنجاله ها و محصولات دیگر این مجموعه که به عنوان جایگزین قرار می گیرند. می توانید عضو کانال تلگرامی گروه بازرگانی مومنی شوید و سپس برای خرید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =