قیمت ذرت علوفه ای چاپر شده

قیمت ذرت علوفه چاپر

قیمت ذرت علوفه ای چاپر شده بسته به کیفیت ، میزان رطوبت و حمل و نقل آن دارد. قیمت ذرت علوفه سال جدید اعلام شده و آماده بارگیری می باشد. می توانید از طریق این بازرگانی محصولات را سفارش دهید..

قیمت خرید ذرت علوفه ای چاپر

ذرت علوفه از محصولات دامی اصلی در تغذیه جیره دام است. محصول در کیفیت های مختلفی به دلیل کیفیت دانه و آب و هوا کشت می شود. “چاپرذرت” نیز محصول برداشت شده از زمین را به صورت خرد شده تحویل می دهد.

این علوفه با داشتن کربوهیدرات ، نشاسته و پروتئین از بهترین محصولات دامی برای پروار و شیردهی بهتر می باشد. تغذیه آن برای دام ها خوش خوراک می باشد و هضم راحتی نیز دارد.

تولید محصول نهایی که به روش “تخمیری” است فواید زیادی دارد. در این روش ph محصول تا حدی پایین و آنرا اسیدی می کند. محیط با ph پایین باعث خوش خوراکی ، ماندگاری طولانی ، حفظ کیفیت و… می شود.

قیمت برای خرید ذرت علوفه علاوه بر کیفیت آن می تواند به صورت دوره ای متغیر و بروز باشد. و نیز شما می توانید برای استعلام نرخ بروز کلیه محصولات خوراک دام با ما در تماس باشید. کارشناسان ما علاوه بر مشاوره رایگان جیره شما را در خصوص خرید و نحوه ثبت سفارش آشنا می کنند.

این محصول را می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. شرکت بازرگانی مومنی تجارت آنرا پس از کشت کشاورزان بدون واسطه و با تولید محصول نهایی به دست مشتریان خود در سراسر کشور می رساند.

باما در تماس باشید. 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =