قیمت روز سیلو ذرت

قیمت روز سیلو ذرت

قیمت روز سیلو ذرت به صورت عمده توسط کارشناسان ما اعلام می شود. سیلوی ذرت علوفه از محصولات پر مصرف در جیره دام ها می باشد.

معرفی سیلو ذرت

رتبه سوم کشت غلات را در جهان پس از گندم و برنج ذرت به خود اختصاص می دهد. این محصول که سازگاری زیادی با آب و هوا دارد در مناطع گرم و خشک کشت می شود.

امروزه خرید این محصول به صورت دانه ای از کشاورزان توسط دولت تضمین می شود. دلیل آن هم میزان مصرف بالا در صنایع گوناگون غذایی و دامی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت ها همراه ما باشید.

قیمت روز خرید سیلو ذرت

قیمت این محصول را در ابتدای سال 1403 می توان به شرح زیر بیان نمود.

این قیمت فقط به صورت لحظه ای معتبر می باشد. برای دریافت نرخ روز آن می توانید با مسئول فروش ما در ارتباط باشید. همچنین نحوه ثبت سفارش نیز به صورت تلفنی اعلام می گردد.

شرایط مناسب مصرف ذرت علوفه برای دام

ذرت علوفه ای یا سیلو شده از ارزش غذایی بسیار بالا برای رساندن مواد مغذی به دام ها بهره می برد. این محصول در رشد بسیار موثر می باشد. مقادیر فراوان کربوهیدرات و پروتئین و نیز فیبر در کنار مواد مغذی دیگر آنرا در صدر جدول علوفه قرار داده است.

این محصول با روش تولیدی که دارد بسیار خوش خوراک برای دام ها می باشد . همچنین با حفظ ارزش غذایی در دراز مدت به دلیل محیط اسیدی ماندگاری و بهداشت آنرا حفظ می نماید.

این محصول در بازار ایران توسط شرکت های بازرگانی در سراسر کشور توزیع می گردد. این شرکت ها که مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهند باید بشناسید و از خرید از واسطه ها خودداری نمایید.

این مجموعه تولیدی بازرگانی اقدام به ارسال محصولات به سراسر کشور نموده است. و قرارداد های فروش را تنها با مصرف کنندگان عقد می کند. این مورد باعث کاهش واسطه ها و فروش مستقیم شده است.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره ” 09135051503 ” تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =