نمایندگی پودرگوشت ایران در ترکیه

نمایندگی پودرگوشت ایران در ترکیه

نمایندگی پودرگوشت ایران در ترکیه کجاست؟ بهترین روش خرید این پودر گوشت به صورت مستقیم از داخل ایران نیز انجام و ارسال می شود.

نمایندگی پودرگوشت ایران در ترکیه

از جمله خوراک دامی که در کشور های دیگر مورد توجه و تقاضا قرار گرفته است پودر گوشت می باشد. پودر گوشت از منابع مختلف و با کاربرد های متفاوتی تولید می شود. از جمله آنها پودر گوشت مرغی ، گوشت قرمز و آبزیان می باشد.

پودر گوشت از گرم کردن ، خشک و پودر کردن ضایعات گوشتی کشتارگاه ها و دیگر منابع حیوانی تولید می شود. درصد چربی نیز در آن موجود می باشد که درصد آن نیز می تواند متفاوت باشد.

محصول ذکر شده علاوه بر منبع سرشار پروتئین دارای مواد معدنی و ویتامین های فراوان برای نیاز های دامی می باشد. که از جمله این مواد معدنی می توان به کلسیم، فسفر و… اشاره کرد. و نیز از ویتامین گروه B غنی است.

نمایندگی پودر گوشت در ترکیه

ترکیه از مشتریان عمده این محصول است و هر ساله تاجران این محصول درخواست زیادی را برای خرید از این کشور دریافت می کنند.

خوشبختانه در کشور توانسته ایم در نیاز به این محصول به خود کفایی برسیم و تولیدات بسیار بالاتری را داشته ایم. از این رو ما نیز فروش آن در سایر کشور ها را فراهم کرده ایم.

اولویت فروش را بر مبنای نیاز داخل گذاشته ایم و در صورت خرید برای خارج از کشور و صادرات بهتر است کمی زود تر از نیاز به آن اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و جامع پیرامون محصول و شیوه سفارش با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =