کارخانه باگاس نیشکر فروش و عرضه در کل کشور

کارخانه های نیشکر محصولات مختلفی از جمله باگاس و ملاس را برای فروش و عرضه در کل کشور ارائه می دهند. این محصولات با قیمت مناسبی ارائه می شوند.

عرضه تفاله نیشکر از تولید

باگاس اخیرا به عنوان جایگزینی برای کاه در تغذیه دام ها مصرف می شود. و با وجود انرژی بالا و خاصیت شکمبه پر کنی از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

محصول فوق از گیاه نیشکر پس از فراوری محصولات آن به عنوان محصولی جانبی تولید می گردد. و پس از بارگیری مستقیم از کارخانجات در سراسر کشور به فروش می رسد.

عمده این تولیدات در استان حاصل‌خیز خوزستان می باشد. و با صرفه اقتصادی بالا برای دامدار توجهات زیادی را برای خرید آن به خود جلب کرده است.

به صورت کلی کاه گندم و یا نیشکر برای بالا بردن وزن در دام ها و ایجاد چربی در آنها کاربرد دارند.

از سایر محصولات نیشکر ملاس آن می باشد. که لا افزوده شدن به جیره و مصرف همزمان با کاه آن خوش خوراکی و ارزش بسیار بالایی را در جیره ایجاد می نماید.

کارخانه باگاس نیشکر

کارخانجات تولیدی محصول این محصول را با بخش و واحد های فروش خود در بازار عرضه می نمایند. و با تولیدات فراوان آن قیمت کمی نیز دارد. و مناسب برای خرید در سراسر کشور می باشد.

شرکت بازرگانی تولیدی مومنی عرضه کننده محصولات خوراک دام و غلات در سراسر کشور می باشد. و کلیه محصولات را با قیمت های کف بازار در کل کشور ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =