خرید ذرت سیلویی علوفه

خرید ذرت سیلویی علوفه

خرید ذرت سیلویی علوفه از محصولات محبوب و پر استفاده در میان دامداران است. این محصول از این شرکت به کل کشور ارسال می شود. این محصول در اشکال مختلفی قابل خرید و در دسترس می باشد. از جمله آن بسته های 30 تا 1000 کیلو می باشد.

در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر محصول و خرید از ما با ما همراه باشید.

خرید فروش ذرت سیلویی علوفه

از مهمترین خوراک های دامی می توان ذرت علوفه را نام برد. ذرت پس از برداشت به شکل تخمیر شده در می آید. و به صورت سیلویی یا سیلاژ ذخیره می شود.

ارزش غذایی محصول بسیار بالا می باشد و صرفه اقتصادی بالایی را دارد. از دیگر ویژگی های آن کربوهیدرات بالای محصول است که در پروار کردن دام تاثیر بسزایی دارد. ونیز نوع تولید محصول به روش چاپر باعث خوش خوراک بودن , عدم ورود آلودگی به آن با تخمیر و حفظ ارزش غذایی آن می باشد.

خرید این محصول در کشور بخش بزرگی از نیاز به علوفه را تامین می نماید. کشاورزان محصول را تولید و شرکت ها آن را به مصرف کننده ها می رسانند. این مجموعه با سابقه چند ساله در تامین علوفه و خوراک دام کشور به صورت عمده فعالیت می نماید.

در صورت تمایل می توانید با مشاوران مجموعه در تماس باشید. علاوه بر مشاوره رایگان نحوه مصرف و شیوه خرید ثبت سفارش نموده و محصول درجه یک را بدون واسطه خرید و سراسر کشور درب دامداری آنرا دریافت نمایید.

تلفن تماس و شبکه های اجتماعی: 09135051503

با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =