خرید علوفه ذرت بدون واسطه

خرید علوفه ذرت بدون واسطه

برای خرید علوفه ذرت بدون واسطه باید از شرکت های معتبر اقدام نمایید. این مجموعه در فروش محصولات از کشاورز به مصرف کننده فعالیت می کند. و افتخار این را دارد که بهترین محصولات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به سراسر کشور ارسال کند.

خرید و قیمت فروش علوفه ذرت بدون واسطه

در ابتدا کمی در خصوص این محصول فوق العاده برای دام ها اطلاعات کسب کنیم.

ذرت یکی از غلاتی است که بیشترین کشت را پس از گندم و برنج دارد. مصارف آن بسیار زیاد و در موارد مختلفی می باشد. از آن محصولات زیادی تولید می شود که در اینجا نوع دامی و علوفه ای آن مد نظر می باشد.

ذرت علوفه ای پس از برداشت محصول به صورت کلی (دانه , ساقه و برگ) خرد میشود. و در جای مناسبی به منظور تخمیر دپو می شود. محصول به دست آمده را با نام ذرت سیلویی یا چاپر نیز میشناسند.  این تخمیر شدن فواید بسیار زیادی دارد. از جمله آن خوش خوراک شدن , حفظ کیفیت , عدم ایجاد آلودگی در محصول و… را می توان نام برد.

برای خرید و دریافت قیمت فروش علوفه ذرت بدون واسطه در سراسر کشور با ما همراه باشید. شاید برای هر خریداری قیمت دغدغه اصلی باشد. این قیمت به موارد گوناگونی بستگی دارد. از جمله آن کیفیت محصول , محل تولید و کرایه حمل می باشد.

شرکت بازرگانی مومنی تامین کننده غلات و خوراک دام در کشور به صورت عمده فعالیت می کند. برای استعلام قیمت همه روزه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. و در صورت تمایل اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

شماره تلفن ( تماس , پیامرسان های ایتا , واتساپ و تلگرام) : 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =