قیمت خرید چاپر ذرت علوفه

قیمت خرید چاپر ذرت علوفه

قیمت و خرید چاپر ذرت علوفه ای به صورت عمده از چه مرکزی می باشد؟ برای خرید با کیفیت تضمینی و بدون واسطه همراه باشید. 09135051503

قیمت خرید و فروش چاپر ذرت علوفه

ابتدا به بررسی اجمالی این محصول می پردازیم. ذرت علوفه ای از مهمترین تولیدات کشاورزان در چند سال اخیر بوده است. این محصول به دلیل مصرف بالا در دامداری ها سطح کشت بالایی را به خود اختصاص داده است.

علت این میزان مصرف بالا ارزش غذایی بالا و توجیه اقتصادی مصرف آن می باشد. البته برخی از ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را نسبت به سایر خوراک دام مخصوصا علوفه برتری می دهد.

ارزش غذایی بالا ، محصولی راحت الهضم ، قیمت مناسب ، خوش خوراک بودن ، ماندگاری بالا ، تازگی ( به عنوان علوفه تر نه خشک) ، حفظ کیفیت در طول نگهداری و …. بخشی از مزیت های این محصول برای مصرف در جیره می باشد.

سفارش چاپر سیلویی

ذرت علوفه برای دام های سنگین و سبک مصرف می شود و در کنار جیره مناسب رشد خوبی را به دام ها می دهد. ذرت علوفه به صورت های سیلویی و فله با توجه به نیاز مشتریان ما قابل خرید می باشد.

در این مجموعه محصولات را ابتدا درجه بندی کرده و با توجه به محصول درخواستی برای شما ارسال می نماییم. همچنین کلیه محصولات دارای تضمین کیفیت می باشند.

پس از تولید و برداشت محصول آنرا برایتان به صورت مستقیم ارسال می نماییم. شرکت بازرگانی مومنی عمده فروشی محصولات خوراک دام و غلات را در کشور انجام می دهد.

سفارش چاپر و سایر محصولات را می توانید با تماس با مجموعه انجام دهید. 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 7 =