خرید و فروش چاپر ذرت

خرید و فروش چاپر ذرت

خرید و فروش چاپر ذرت علوفه ای در بازار با چالش هایی مواجه است. برای خرید دست اول و مستقیم بهترین محصولات همراه ما باشید.

خرید و فروش چاپر ذرت علوفه ای

خرید و فروش علوفه در بازار خوراک دام هر ساله رشد بسیار بالایی دارد. نیاز دام ها به تغذیه مناسب در کیفیت و قیمت از عوامل مهم دخیل هستند.

علوفه که پایه خوراک دام را در دام های سنگین و سبک تشکیل می دهد باید به صورت مناسب انتخاب و مصرف شود. ذرت علوفه به دلیل ارزش غذایی بسیار بالای آن در کنار قیمت اقتصادی می تواند در جیره مورد استفاده قرار گیرد.

ذرت پس از برداشت و خرد شدن توسط دستگاه چاپر سیلو می شود. و تحت تخمیر قرار می گیرد. این یعنی علوفه خشک نمی شوند و حفظ تازگی نسبی را به همراه خوش خوراکی برای دام ها دارند. همچنین راحت الهضم بودن و گوارش مناسب را می توان از مزیت های آن نام برد.

چاپر ذرت بازرگانی مومنی

محصول به صورت های سیلویی و فله موجود می باشد. که توصیه مصرف برای محصول سیلویی بالاتر می باشد. به دلایل حفظ کیفیت و نیز آلودگی و به دنبال آن ماندگاری بالاتر.

شرکت بازرگانی مومنی تجارت محصولات را ابتدا درجه بندی می نماید و سپس بسته به نیاز مشتری آنرا به سراسر کشور ارسال می کند. چنانچه هر گونه سوال بیشتر درباره محصول و یا ثبت سفارش و خرید داشتید می توانید با ما در تماس باشید.

مشاوران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات از سراسر کشور می باشند.

09135051503 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 13 =