خرید ذرت علوفه ای چاپر

خرید ذرت علوفه ای چاپر

خرید ذرت علوفه ای چاپر از محصولاتی است که در بازار به صورت کلان انجام می شود. و با ارزش غذایی بالا در تامین خوراک دام جایگاهی ویژه دارد. این محصول امروزه با استفاده از تکنولوژی روز از علوفه ذرت تازه تولید می شود. و دارای ماندگاری بالایی می باشد. ذرت علوفه سیلویی تحت تخمیر ذرت (دانه ,برگ و ساقه) تولید می شود. که علاوه بر ماندگاری باعث حفظ کیفیت محصول نیز می شود.

خرید و فروش ذرت علوفه ای چاپر

از بهترین خوراک ها برای مصرف دام هایی چون گوسفند و گاو همین ذرت علوفه چاپر می باشد. در شرکت های فعال در حوزه خرید و فروش انواع خوراک دام بهترین سیلاژ علوفه ذرت در کنار سایر محصولات مشابه قرار دارد. از قبیل این محصولات سیلاژ یونجه، جو و شبدر هستند که به متقاضیان عرضه می شود. قیمت این محصول برای مصرف دام ها بسیار مناسب بوده و همین از دلایل مصرف بالای آن در تغذیه می باشد.

ذرت علوفه در انواع بسته بندی و فله در بازار موجود می باشد. و بهترین نوع آن, نوع بسته بندی شده می باشد. چرا که باعث جلوگیری از ورود آلودگی به محصول می شود. که حفظ سلامت در دام ها که در اولویت کار هر دامداری است را فراهم می نماید. و نیز راحتی حمل و نقل و انبار را در بر دارد.

شرکت بازرگانی مومنی عمده فروشی محصولات خوراک دام و طیور را در کشور انجام می دهد. چنانچه مایل به دریافت مشاوره بیشتر و دریافت قیمت و ثبت سفارش بودید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ایتا, تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تلفن 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =