خرید ذرت علوفه ای اصفهان

خرید ذرت علوفه ای اصفهان

خرید ذرت علوفه ای اصفهان به دلیل استفاده فراوان خوراک دام از رونق بالایی برخوردار و آنرا می توان از پرفروش ترین محصولات این صنعت نام برد. این محصول برای افزایش کیفیت دام چه پروار و چه شیری بسیار مورد اهمیت است. در اینجا می خواهیم شما را با نحوه خرید و میزان خرید ذرت علوفه ای اصفهان آشنا کنیم.

قیمت و خرید ذرت علوفه اصفهان

از محصولاتی که خرید و فروش فوق العاده ای دارد می توان ذرت علوفه را نام برد. اصفهان نیز یکی از بهترین تولید کنندگان با کیفیت بالای محصول است. که هم به سایر استانها ارسال و هم با توجه به میزان مصرف بالا از استان های دیگر نیز محصول به آن وارد می شود.

ذرت علوفه در صورتی که به صورت سیلویی تخمیر و ذخیره شود می توان به مدت زیادی نگهداری کرد و ارزش غذایی بالایی دارد که هیچگونه افت در آن اتفاق نمی افتد. این دو ویژگی باعث افزایش خرید فروش بالای این محصول شده است.

مقدار مصرف این علوفه در زمستان بسیار افزایش پیدا می کند و می تواند نیاز دام ها به تامین مواد مورد نیاز آنها را فراهم نماید. در صورت ذخیره در سیلو میزان ابتلا به آفت ها بسیار کم می شود. و در نتیجه هیچگونه کاهش کیفیت را در بر ندارد. یادتان باشد کمبود مواد مغذی و مواد مورد نیاز آنها باعث ایجاد بیماری در دام ها می شود.

قیمت این محصول با توجه به معیار های مختلفی سنجیده می شود که همواره به صورت دوره ای بروز می شود. معیارهایی مثل محل کشت , کیفیت و میزان دان ذرت موجود در آن , فصل خریداری و…  که شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و قیمت روز را استعلام نمایید.

فروش ذرت علوفه اصفهان

از محصولات دامی که به وفور در کشور اصفهان تولید همین ذرت علوفه می باشد. این محصول به عنوان تغذیه دام شیرده و گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد و از بازار فروش فوق العاده بهره مند می باشد. ایجاد هرگونه تغییر در قیمت ذرت علوفه ای باعث ایجاد نوسان در قیمت خرید و فروش گوشت و انواع لبنیات می شود.

کشت این محصول در مناطق گرم و معتدل می باشد. و در واقع می توان گفت، ذرت پس از گندم از پرفروش ترین و محبوب ترین تغذیه های دامی شناخته می شود.  این نوع محصول نسبت به انواع محصولات دیگر کیفیت بالاتری دارد و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد. از سوی دیگر بسیار خوش خوراک می باشد و هضم آن برای دام بسیار آسان است.

استفاده از تغذیه دامی با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت خرید و فروش این محصول بسیار مناسب است.  در هنگام خرید این محصول به کیفیت و تازگی ان توجه نمایید. و از مراکز معتبر اقدام نمایید.

شرکت بازرگانی مومنی عرضه کننده انواع خوراک دام و طیور باکیفیت به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات و تحویل درب دامداری در کل کشور با ما تماس بگیرید.

از کانال های ارتباطی این مجموعه در تلگرام و ایتا از تخفیفات عالی می توانید با خبر شوید. شماره تماس: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =