خرید سیلو ذرت

خرید سیلو ذرت

سیلاژ یا سیلو ذرت از تخمیر دانه و ساق و برگ این گیاه تشکیل می شود. برای خرید سیلو ذرت درجه یک از شرکت بازرگانی مومنی در ادامه همراه باشید.

خرید سیلو یا سیلاژ ذرت

همانطور که ذکر شد سیلو یا سیلاژ از تخمیر علوفه هایی مثل ذرت تشکیل می شود. این محصول خوراکی بی همتا برای دام می باشد. با تخمیر ذرت ماندگاری علوفه به مدت طولانی نگهداری می شود.  همچنین دارای مواد انرژی زا برای دام می باشد و محصولی خوش خوراک است.

تولید سیلاژ ابتدا با خرد کردن گیاه (بلال , ساقه و برگ) شروع می شود. عامل اصلی در تشکیل سیلاژ تولید زیاد اسید لاکتیک در کوتاه ترین زمان می باشد. این تخمیر علاوه بر نگهداری طولانی تر علوفه باعث می شود هیچ گونه افت کیفیت در ارزش غذایی آن ایجاد نشود.

سیلاژ ذرت علوفه

این محصول در استان های مختلفی موجود می باشد. اما اکثر تولیدات آن در استان خوزستان انجام می شود. و پس از برداشت ذرت از زمین و تخمیر و تولید سیلاژ به صورت بسته بندی یا فله به سراسر کشور ارسال می شود.

این بازرگانی افتخار این را دارد که محصول درجه یک را از کشاورزان جمع آوری و پس از فراوری به صورت مستقیم به مصرف کننده برساند. در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره از این مجموعه را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. همچنین برای ثبت سفارش خرید محصول به صورت غیر حضوری و ارسال درب دامداری این مجموعه آماده ارائه خدمات می باشد.

شماره تلفن . 09135051503

همچنین برای عضویت در کانال ایتا این مجموعه و دریافت اطلاعات بیشتر و تخفیفات ویژه به شماره تلفن بالا در این اپلیکیشن پیام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =