خرید ذرت علوفه چاپر

خرید ذرت علوفه چاپر

خرید ذرت علوفه ای یا چاپر از این مجموعه برای کل کشور امکانپذیر است. برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

ذرت علوفه چاپر

ذرت علوفه ای چاپر یکی از علوفه هایی است که در تغذیه دام استفاده می شود. این نهاده در تغذیه دام بخش عمده ای از جیره دام ها را تشکیل می دهد. و به همین جهت کشت می شود. و بسته به آب و هوای منطقه کشت ذرت علوفه چاپر در آن صورت می گیرد، کیفیت متفاوتی دارند.

ذرت علوفه ای به دلیل دارا بودن خواص بسیار زیاد ذرت بسیار اهمیت است. به علت وجود نشاسته فراوان و مواد گلوسیدی در ذرت علوفه، برای دام بسیار خوش خوراک بوده و باعث افزایش شیر دام می شود.

و نیز به علت راحت الهضم بودن ذرت علوفه از آن در جیره غذایی پرندگان استفاده می شود.

قیمت ذرت علوفه ای

در صورتی که به دنبال قیمت ذرت علوفه هستید می توانید به صورت آنلاین در این بازرگانی به صورت قیمت لحظه ای آن را مشاهده کنید. ذرت علوفه جزو خوراک اصلی دام است. ذرت علوفه در 2 صورت فله و بسته بندی شده. یکی از با کیفیت ترین منابع تغذیه مورد نیاز برای خوراک دام به شمار می رود. به طوری که باعث پروار شدن و افزایش شیر آن خواهد شد.

این محصول یکی از بهترین محصولات برای تامین منابع غذایی دام است، اما برای حداکثر کاربرد باید استفاده از آن را مدیریت کرد تا هزینه ها و هدر رفت ها کاهش پیدا کند.

این منبع غذایی منبع غنی از کربوهیدرات، نشاسته، پروتئین، انرژی زیاد و مواد مغذی باعث افزایش شیردهی دام می باشد. همچنین این میزان نشاسته و فیبر موجود در ذرت علوفه باعث هضم بهتر در دام ها نیز می شود. این محصول در کنار سویا، یونجه، سبوس گندم و انواع مکمل های معدنی بهترین گزینه برای افزایش شیردهی است.

قیمت روز ذرت علوفه چاپر

در نهاده های دامی یکی از مهمترین علوفه همین ذرت علوفه می باشد. که بسیاری از دامداری ها به عنوان خوراک استفاده می کنند. همچنین این محصول روزانه فروش و توزیع بالایی در سطح کشور دارد. که لازم است قیمت روز ذرت علوفه را بدانید.

قیمت ذرت علوفه تحت تاثیر عوامل مختلفی است. و با توجه به کیفیت بذر، آب و هوای کشت شده و هزینه حمل و نقل آن مشخص می گردد.

نرخ ذره علوفه ای چاپر هر سال اعلام می شود. و آماده توزیع از شرکت بازرگانی مومنی تجارت به خریداران محترم می باشد.

برای دریافت قیمت روز و خرید با قیمت دست اول از توزیع کننده می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =