خرید ذرت علوفه درجه یک

خرید ذرت علوفه ای

ذرت علوفه از محصولات اصلی در جیره غذایی دام ها می باشد. در کیفیت های مختلفی در دسترس می باشد که برای خرید ذرت علوفه درجه یک می توانید از این مجموعه اقدام نمایید.

خرید ذرت علوفه ای درجه یک

در کشت ذرت محصولات مختلفی برداشت میگردد، که اصلی ترین حوزه های آن برای انسان و یا دام می باشد. یکی از محصولات اصلی این حوزه ذرت علوفه است که در کیفیت های مختلفی در دسترس است.

یکی از اصلی ترین معیار ها برای سنجش میزان کیفیت آن میزان دانه های ذرت موجود در آن تشکیل میدهد. که برای خرید انواع مرغوب بهتر است از مجموعه های معتبر اقدام کنید.

مشخصه های علوفه مناسب

 

اکنون مشخصات اصلی ذرت‌ها را بررسی کنیم. به منظور این که بتوانید یک علوفه مناسب در تغذیه دام‌های خود داشته باشید از ذرت می توانید در خوراک آن‌ها استفاده نمایید؛ البته باید دقت داشته باشید که بهترین محصولات را برای دام به کار ببرید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مشخصات ذرت‌های علوفه‌ای می‌پردازیم:

  • اندازه ذرت‌های علوفه‌ای باید  ۱٫۲ تا ۳٫۴ اینچ باشد، نه بیشتر و نه کمتر.
  • درصد ذرت موجود در بار محصول نسبت به برگ و ساقه آن.
  • ذرت‌های برش داده شده در اندازه بالا دارای طعم بهتری برای دام‌ها هستند. و می‌توان آن‌ها را راحت‌تر بسته‌بندی و مصرف کرد.
  • با استفاده از برش‌های مجدد می‌توانید ذرت‌های خشک‌تری داشته باشید و آن‌ها را راحت‌تر ذخیره و نگه‌داری کنید.
  • ذرت ها زمانی که به طور مناسب برش داده شده باشد. دارای چربی کمتری است و برای دام‌ها بهتر خواهد بود.

علوفه ذرت درجه یک

علوفه ذرت درجه یک میتواند میزان رشد دام ها را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. البته یک جیره غذایی برای دام ها تشکیل شده از طیف وسیعی از خوراک می باشد. که یکی از آن را این علوفه تشکیل میدهد.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره این محصول و خرید و استعلام قیمت از طریق راه های ارتبای زیر با ما در ارتباط باشید.

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =