خرید ذرت علوفه عمده

خرید ذرت علوفه عمده

برای خرید ذرت علوفه عمده از 4 تن به بالا از سراسر کشور و دریافت آن درب دامداری می توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی مومنی در تماس باشید.

تلفن تماس: 09135051503

از این محصول برای تغذیه گاو، گوسفند، بز، طیور و غیره استفاده‌ می ‎شود. خرید ذرت علوفه ای با رونق بسیار بالایی رو به رو است. ذرت علوفه یا سیلو از عمده محصولاتی است که از آن برای خوراک دام استفاده می‌شود. قیمت خرید و فروش بسیار مناسب این محصول، باعث افزایش میزان خرید آن توسط دامداران شده‌ است. در ادامه می‌خواهیم شما را با میزان خرید ذرت علوفه‌ای و ویژگی‌های آن، آشنا سازیم.

قیمت خرید ذرت علوفه عمده

خرید ذرت علوفه ای در میان انواع خوراک های دامی، از بازار فروش فوق العاده‌ای برخوردار است. و قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. از جمله این عوامل میزان کیفیت ان , فصل خرید و فروش , میزان محصول تولیدی در سال و … می باشد.

این محصول یکی از بهترین منابع انرژی در خوراک دام و طیور شناخته‌ می‌شود. ذرت علوفه ای قابلیت هضم بسیار بالایی دارد. به‌ همین سبب به‌ هیچ عنوان باعث ایجاد نفخ و درد شکم در دام ها نمی‌شود. این محصول بهترین تغذیه برای دام های پرواری نبز است.

از آن علاوه بر تغذیه دام در تهیه مقوا، عایق، شربت قند، روغن، کنجاله، گلوتن ذرت خشک و غیره استفاده می‌شود. ذرت علوفه‌ای دارای برگ های بلند و کشیده‌ که موازی یکدیگر هستند. این محصول دارای ریشه بسیار ضعیف می‌باشد.

کیفیت محصول و تازگی آن از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت خرید و فروش ذرت علوفه ای موثر می‌باشند. با افزایش کیفیت محصول، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. اما در حالت کلی با قیمت مناسبی در بازار عرضه‌ می‌شود و تمامی دامداران و دامپروران می‌توانند این محصول را به‌ راحتی خریداری کنند.

مزایا استفاده و خرید ذرت علوفه سیلویی

مزایای ذرت علوفه ای بسیار زیاد است که در ادامه به آن می پردازیم. ذرت علوفه نسبت به انواع گیاهان دیگر، دارای بالاترین میزان ماده خشک است. همچنین این محصول خواص بافری پایین دارد. و نیز دارای میزان مناسبی از کربوهیدرات است که برای تولید اسید لاکتیک کافی می‌باشد.

دارای ارزش بسیار بالایی حتی نسبت به یونجه می باشد. و به همین دلیل جایگاهی ویژه را در میان علوفه به خود اختصاص داده است.

این محصول در حالت فله و بسته در بازار عرضه می شود که بهتر است از نوع بسته بندی استفاده نمایید. زیرا هیچ آلودگی را در خود جای نداده و با قیمت مناسبی عرضه می شود. از مزایای اصلی این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که در هر نقطه و هر دما می‌توان نسبت به نگهداری ذرت علوفه‌ای اقدام کرد. ذرت علوفه‌ای بسته‌بندی دچار کپک زدگی نمی‌شود و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. این محصول باعث افزایش شیر دام می‌شود چرا که اسیدهای معده را تقویت کرده‌ و هضم سلولز های بدن دام افزایش می‌یابد. این امر در افزایش تولید شیر دام بسیار موثر است.

هدف از استفاده این علوفه استفاده یک تغذیه دامی ارزان و مقوی برای دام خود می باشد. با استفاده از این محصول می‌توان نقش موثری در افزایش تولید شیر و گوشت عالی دام زنده را ایفا کرد. ذرت علوفه ای بسته‌بندی شده دارای بوی نامطبوع نیست و برای دام بسیار مفید می‌باشد.

شرکت بازرگانی مومنی در خدمت شما دامداران عزیز و سایر مشتریان گرامی می باشد.  خدمات ما در حوزه خرید و فروش انواع نهاده و خوراک دامو مکمل هامی باشد. برای آشنایی بیشتر می تواند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

از کانال های ارتباطی این مجموعه در تلگرام و ایتا از تخفیفات عالی می توانید با خبر شوید.

شماره تماس: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =