خرید ذرت علوفه ای دامی

خرید ذرت علوفه ای دامی

کیفیتخرید ذرت علوفه ای دامی کشور در سال گذشته بسیار بالا بود. این محصول از ارکان اصلی در تغذیه دام ها بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول که در آب و هوای گرم و معتدل کشت می شود از رونق خرید و فروش بالایی برخوردار است. کشت زیاد محصول در همه جا به یک صورت نیست و انواع مختلفی دارد.

خرید و فروش ذرت علوفه دامی

دقت داشته باشید برای خرید و فروش ذرت علوفه ای باید نکاتی را رعایت نمایید. تا در خرید خود بهترین محصول را داشته باشید. و برای این موضوع باید آشنایی نسبی نسبت به آن داشته باشید.

این محصول مورد توجه کشاورزان بسیار زیادی است. به این دلیل کشت زیادی را در کشور در بر دارد. جایگاه سوم کشت پس از گندم و برنج را ذرت به خود اختصاص داده است. کیفیت ذرت ها بسته به شرایط آب و هوایی , فصل , نژاد دانه کشت شده. و شرایط کاشت و رسیدگی کشاورز در کیفیت های مختلفی موجود می باشد.

چند نکته برای اینکه خرید عالی داشته باشید

  1. میزان دانه های ذرت موجود در محصول
  2. خرید بدون واسطه
  3. اطلاع دقیق از قیمت و هزینه حمل و نقل

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت بهترین محصول و بدون واسطه می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت ذرت علوفه سیلویی و فله

قیمت ذرت علوفه به عوامل مختلفی بستگی دارد. که به صورت دوره ای بروز می گردد. از جمله این عوامل منطقه کشت و کیفیت آن می باشد. برای اطلاع دقیق از آن تماس بگیرید.

همچنین در اشکال بسته بندی و فله موجود می باشد. محصولات بسته بندی شده دارای حفظ کیفیت بالاتر و کاهش آلودگی ورودی به آنها هستند. وزن تقریبی نیز از سی کیلو تا یک تن و بیشتر متغیر است که بسته به میزان مصرف می توانید خرید کنید.

شرکت بازرگانی مومنی عرضه کننده محصولات خوراک دام و طیور به کل کشور است. و محصول درجه یک را بدون واسطه و کمترین قیمت به مصرف کننده می رساند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و خرید میتوانید با ما در تماس باشید.

تماس: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =