خرید ذرت علوفه از شرکت تولید کننده

خرید ذرت علوفه از شرکت

خرید ذرت علوفه از شرکت تولید کننده شما را از بابت کیفیت تضمین می کند. و پایین ترین قیمت ها را برای فروش مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد. فروشندگان محصولات خوراک دام به چند دسته تقسیم می شوند. مهمترین دسته شرکت های تولید بازرگانی هستند که محصول را به صورت مستقیم به دست شما می رسانند. و در جایگاه بعدی واسطه ها یا دلالان وجود دارند که متاسفانه به دلیل آشنا نبودن مردم با شرکت های مرجع مجبور به خرید از آنها می شوید و قیمت های بالاتر و کیفیت کمتری را دریافت می کنید.

خرید ذرت علوفه از شرکت

ذرت علوفه چیست؟ به نظرتان تا چه میزان در جیره استفاده می گردد؟

ذرت یکی از محصولاتی است که بالاترین میزان کشت را در کشور به خود اختصاص داده است. و موارد مصرف گوناگونی دارد از تغذیه انسان گرفته تا دام ها. در اینجا مقصود خوراک دام است و بحث انسانی به کنار می رود. ارزش تغذیه ای آن فوق العاده بالا می باشد. و برای دامداری های شیری و گوشتی توصیه می شود.

محصول بسیار خوش خوراک بوده و راحت الهضم در گوارش دام هاست. و می تواند پس از جذب در کنار سایر موارد جیره رشد بالایی را برای دام ها داشته باشد.

ذرت علوفه چاپری را می توان برای مدت زمان نسبتا طولانی نگهداری نمود بدون آنکه ارزش غذایی آن کاهش پیدا کند. و این را مدیون نحوه تولید محصول نهایی آن یعنی چاپر آن هستیم. همچنین این نحوه تولید جلوگیری می کند از ورود هر گونه مواد آلوده به آن که خود موردی مهم برای سلامت دام ها می باشد.

این شرکت از مجموعه های بزرگ تولیدی بازگانی در کشور می باشد. و محصولات را بازرسی, طبقه بندی و طبق کیفیت قیمت گذاری می نماید. و سپس آنرا در کشور توزیع و به دست مصرف کننده می رساند.

برای دریافت اطلاع از محصول و قیمت ها با ما در تماس باشید.

09135051503

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =