مزایا خرید ذرت علوفه ای برای خوراک دام

مزایا خرید ذرت علوفه ای خوراک دام

مزایا خرید ذرت علوفه ای برای خوراک دام را می دانید؟ محصولی بسیار مهم در رشد و نیز اقتصادی برای دامداری های سراسر کشور می باشد. ارزش غذایی که ذرت دارد می تواند چه برای زیاد کردن شیردهی و چه برای پروار کردن بسیار موثر باشد.

مزایا و خرید ذرت علوفه ای خوراک دام

علوفه ای که مصرف می شود باید دارای یک سری ویژگی های مشخص باشد. ارزش غذایی این محصول همانگونه که گفته شد بسیار بالاست. اما مزیت این محصول به همین جا ختم نمی شود. علوفه ذرت با روش تولیدی که دارد(تخمیری) دارای یک سری ویژگی های خاص خود شده است. از جمله آن می توان موارد زیر را نام برد:

  1. با محیط نسبتا اسیدی مانع رشد باکتری ها و ورود سایر آلودگی به آن می شود.
  2. با این کاهش آلودگی به طبع افزایش مدت نگهداری بدون خرابی را در پی دارد.
  3. محصول بسیار خوش خوراک است.
  4. در گوارش دام ها راحت الهضم می باشد.
  5. و باز هم ارزش تغذیه ای بالای آن که نیاز دام ها را بر طرف می نماید.

ذرت علوفه در انواع سیلویی و نایلونی مانند عکس بالا و فله موجود می باشد. که قطعا توصیه ما استفاده از محصول سیلویی شده می باشد. زیرا حفظ کیفیت بالایی را در کنار حفظ آلودگی های محیطی در دراز مدت به شما می دهد. و نیز حمل و نقل و انبارداری بهتری را دارد.

این شرکت بازرگانی محصولات خوراک دام و غلات را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می نماید. چنانچه شما نیز هر گونه سوال و یا ثبت سفارشی داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی همچون واتساپ, تلگرام و ایتا می توانید با ما در ارتباط و با عضویت در کانال های ما از محصولات و قیمت ها با خبر شوید.

فروش مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولیدی بازرگانی مومنی

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =