سایت خرید ذرت علوفه ارسال سراسر کشور

سایت خرید ذرت علوفه

سایت خرید ذرت علوفه با ارسال محصولات به سراسر کشور به صورت مستقیم می تواند. در خرید کف قیمت و کیفیت بالای تولید در دسترس شما باشد.

امروزه با وارد شدن واسطه ها و دلالان متاسفانه شاهد قیمت های بسیار بالا و کیفیت پایین هستیم. از این رو شرکت های رسمی فعال در حوزه خوراک دام و طیور می توانند در این مورد بسیار مفید واقع شوند. این مجموعه نیز با هدف فروش مستقیم محصولات و آنالیز بهترین ها تاسیس شد. و در سالیان فعالیت خود نظر مثبتی از خریداران توانست کسب نماید.

سایت قیمت و خرید ذرت علوفه

شرکت بازرگانی مومنی همانگونه که ذکر شد با هدف فروش مستقیم و کاهش قیمت ها فعالیت می کند. از این رو اقدام به راه اندازی سایت فروش برای آشنایی دامداران با چگونگی خرید مستقیم نموده است. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و قیمت محصولات و نیز ثبت سفارش داشتید با ما در تماس باشید.

اهمیت ذرت علوفه چاپر سیلویی در تغذیه دام ها چیست؟

علوفه از نیاز های بسیار مهم و عمده در تغذیه دام ها می باشد. و باید به گونه ای استفاده گردد که نیاز دام ها به مواد غذایی گوناگون را تامین نماید. علوفه ذرت از بالاترین میزان ارزش غذایی در میان انواع خوراک دام می باشد. و در صورت مصرف برای رشد و شیردهی مفید واقع می شود.

ذرت علوفه ای به صورت چاپر شده در دسترس می باشد. و علاوه بر ارزش تغذیه ای آن ماندگاری بالایی دارد. و می تواند کیفیت خود را در دراز مدت حفظ نماید. همچنین برای دام سنگین و سبک راحت الهضم بوده و بسیار خوش خوراک می باشد.

قیمت این محصول نیز مانند سایر اقلام جیره به صورت دوره ای در کشور بروز می گردد. برای دریافت آن می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا نرخ بروز برایتان ارسال گردد. و چنانچه مایل به ثبت سفارش بودید نیز از همین طریق می توانید اقدام نمایید. محصولات موجودی دائمی دارند و آماده بارگیری و ارسال به درب دامداری شما می باشند.

تلفن تماس و شبکه اجتماعی: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =