خرید علوفه ذرت مستقیم و بدون واسطه

خرید علوفه ذرت مستقیم و بدون واسطه می تواند در ارزش گذاری هزینه های خوراک دام بسیار موثر باشد. خرید این محصول چگونه است؟ در ادامه برای اطلاعات تکمیلی از چگونگی خرید مستقیم با ما همراه باشید.

خرید فروش علوفه ذرت به صورت مستقیم

خرید و فروش در علوفه ذرت کشور به صورت مستقیم همواره دغدغه دامداران بوده است. چرا که در جیره غذایی جایگاه ویژه ای دارد و مورد مصرف فراوانی قرار می گیرد.

ارزش غذایی ذرت بسیار بالاست. و همین دلیل اصلی مصرف آن برای دام ها می باشد. دامهای گوشتی برای پروار و دام شیری برای افزایش شیردهی می توانند از این محصول استفاده نمایند.

ذرت علوفه به صورت سیلاژ ذخیره و به فروش می رسد. سیلاژ به علوفه تخمیری گفته می شود که با حفظ کیفی محصول امکان مدت نگهداری را بسیار افزایش می دهد. و علاوه بر نگهداری بهتر جلوگیری می کند از ورود آلودگی به محصول.

چنین محصولاتی با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. و دلیل آن نیز در وهله اول کیفیت و نیز وجود واسطه ها در فروش است که قیمت را افزایش می دهند. از این رو شرکت های بازرگانی می توانند کمک شایانی به بازار نمایند و با فروش محصول به صورت دست اول خیال دامدار را از این موارد راحت نمایند.

شرکت بازرگانی مومنی تجارت فعال در حوزه خوراک دام و طیور می باشد. و محصولات را از تولید کننده به مصرف کننده با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می رساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =